0 1 0 13.02.2013SAR w SGH20 i 21 lutego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się konferencja na temat branży reklamowej, insightów i trendów w komunikacji. Organizatorami wydarzenia są: Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
0 1 2 13.02.2013Zachowania proekologiczne wśród PolakówCoraz więcej firm zachęca do kupna urządzeń, które są przyjazne środowisku oraz pomagają oszczędzać prąd i energię. Acxiom dokonał analizy zachowań Polaków wobec produktów i ofert ekologicznych.
0 8 0 12.02.2013Najbardziej opiniotwórcze media 2012: polityka i ekonomiaRok 2012 obfitował w medialne burze. Amber Gold, sprawa Madzi z Sosnowca czy trotyl na wraku Tupolewa – ostatecznie jednak najczęstszym tematem cytowań była polityka, a za nią ekonomia. Najczęściej cytowano „Gazetę Wyborczą” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych zwyciężyło RMF FM, a wśród stacji telewizyjnych TVN24.
1 3 0 12.02.2013Kampania reklamowa promująca wiosenną kolekcję House (wideo)Marka House wraz z wejściem do sklepów wiosennej kolekcji rozpoczęła kampanię zatytułowaną „San Fran”, która przedstawia parę bohaterów, Lexi i Josha, wędrujących po mieście.
0 1 0 12.02.2013Które agencje interaktywne miały najwyższy zysk w 2012 r.? – raportW 2012 roku najwyższy zysk odnotowała agencja K2. W roku 2011 firmie udało się zarobić ponad 5 mln złotych. Drugie miejsce przypadło Lemon Sky z wynikiem 1,6 mln złotych, a na trzecim miejscu podium znalazł się Artefakt – tak wynika z raportu Interaktywnie.com.
3 2 0 12.02.2013Miliard to nowe imię znanych Polek. Akcja „One Billion Rising” (wideo)Ruszyły przygotowania do akcji „Nazywam się Miliard”, czyli polskiej odsłony globalnej inicjatywy przeciwko przemocy wobec kobiet – „One Billion Rising”. Akcja prowadzona jest w imieniu miliarda kobiet, które stały się ofiarami przemocy fizycznej. 14 lutego w ponad 200 krajach odbędzie się taneczny flash mob. W Polsce akcja obejmie 25 miast.
1 1 0 12.02.2013Serwis muzyczny Spotify gra już w Polsce (wideo)Muzyczny serwis streamingowy Spotify rozpoczął działalność w Polsce. Oferuje darmową usługę, z której korzystają użytkownicy w 20 krajach na całym świecie.
0 2 1 12.02.2013„Czy polskie banki są społecznościowe?” – raportPolska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie wspólnego języka z użytkownikami Facebooka. Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej – wynika z analizy Outbox Research.
1 1 2 12.02.2013Michał Rusinek pytany o skrzydełka motyli w kampanii MEN (wideo)Ministerstwo Edukacji Narodowej rozpoczęło kampanię promującą wysyłanie sześciolatków do szkoły. Akcję wspierają: Michał Rusinek, sekretarz Wisławy Szymborskiej, aktorka Monika Dryl i muzyk Mateusz Krautwurst. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 12.02.2013Czekolada zamawiana przyciskiem pilota – kampania interaktywna Milki CaramelFirma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której czekolada Milka Caramel będzie promowana za pośrednictwem telewizji cyfrowej. Reklama polega na wyświetleniu w podczas spotu telewizyjnego Milki Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych.