1 3 0 0 0 8.10.2012Paul McCartney w kampanii głośników JBL (wideo)Kilka dni temu na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się billboardy z Paulem McCartneyem. Reklamy stanowiły część kampanii marki JBL – „Hear the truth”, której twarzą został znany muzyk.
3 1 0 0 0 8.10.2012Agent w reklamach serwisu Gra.pl (wideo)8 października należący do Mediów Regionalnych serwis Gra.pl rozpoczyna kampanię adresowaną do miłośników gier.
2 1 0 0 0 8.10.2012Układ z Panem Pikusiem – krótkie spoty Avivy (wideo)7 października wystartowała nowa kampania promująca ubezpieczenia komunikacyjne w Avivie. Działania reklamowe skupiają się na haśle „Układ jest taki”. Głównym bohaterem pięciosekundowych spotów jest animowana postać – Pan Pikuś, który zachęca do kontaktu z firmą.
1 1 0 0 0 8.10.2012Nowy spot Lidla: Czego nie umie Okrasa? (wideo)W ramach kampanii „Pascal kontra Okrasa” pojawiła się nowa reklama z udziałem mistrzów kuchni.
3 4 0 0 0 7.10.2012Polscy zwycięzcy w kategorii Multi Channel na festiwalu Golden Drum (wideo)5 października ogłoszono zwycięzców 19. Festiwalu Golden Drum w kategorii Multi Channel. Polskie agencje w tej kategorii otrzymały siedem nagród, w tym jedno Grand Prix.
0 1 0 0 0 5.10.2012MTV i Viva z największą liczbą fanów na Facebooku wśród stacji telewizyjnychPod względem liczby fanów i zaangażowania fan pages MTV Polska oraz Viva Polska to dwie najpopularniejsze strony na Facebooku. Również pod kątem interaktywności aż cztery kanały z portfolio Viacom International Media Networks – MTV, Viva, Comedy Central i Nickelodeon – znalazły się w rankingu „15 najpopularniejszych fan page’y wśród stacji telewizyjnych”, przygotowanym przez instytut badawczy Sotrender.
0 1 0 0 0 5.10.2012Internet przytula Natalię Lesz – raport Instytutu Monitorowania MediówCelebrytka Natalia Lesz w publikacji na łamach portalu NaTemat.pl zawarła swoje refleksje związane z filmem „Jesteś Bogiem”. Felieton rekomenduje już ponad 3 tys. osób. Tym jednym materiałem autorce udało się ustanowić kilka rekordów, wiele osób rozbawić, kilka rozgniewać. Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media przedstawia medialne skutki wydarzenia, które w Internecie przyćmiło wybory w USA, expose premiera Donalda Tuska i smoleńskie ekshumacje.
2 1 0 0 0 5.10.2012Nowe billboardy sponsorskie firmy Ziaja (wideo)Ziaja przygotowała serię 15-sekundowych spotów oraz 8-sekundowych billboardów sponsorskich, które będą reklamować produkty do pielęgnacji włosów, męskie kosmetyki Yego oraz preparaty przeciwzmarszczkowe.
0 4 0 0 0 5.10.2012Ogólnopolski Test Szefa – wyniki badaniaJak oceniają swoich szefów pracownicy? Jakie osoby zarządzają zespołami w firmach i jakie są ich pozytywne i negatywne cechy? Takie informacje starano się uzyskać w Ogólnopolskim Teście Szefa, który od połowy kwietnia do końca czerwca prowadziła firma Edenred Polska, zajmująca się motywacją pozapłacową i lojalnością w biznesie.
1 1 0 0 0 5.10.2012Spot stylizowany na paradokument – kampania firmy Kruk (wideo)Kruk, firma zarządzająca wierzytelnościami, rozpoczyna nową kampanię. Działania reklamowe będą prowadzone w prasie, radiu i telewizji do grudnia tego roku.