Spadek wydatków reklamowych w prasie i w telewizji. Znaczny wzrost w Internecie
  • 0
  • 1
12.10.2012

Spadek wydatków reklamowych w prasie i w telewizji. Znaczny wzrost w Internecie

Po zastoju związanym z Euro 2012 rynek reklamy nieznacznie się ożywił. Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego, szefa domu mediowego OMD, jego ostateczny wynik i tak wyniesie minus 45 proc. w skali tego roku. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne, zyska reklama w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2012

11 października 2012