2 3 0 8.02.2013David Beckham w samych bokserkach reklamuje H&M (wideo)David Beckham wystąpił w reklamie wiosenno-letniej kolekcji bielizny H&M. Spot wyreżyserował Guy Ritchie (reżyser m.in. „Sherlocka Holmesa” i „Przekrętu”). Spot ukazał się 6 lutego.
0 1 0 8.02.2013Działania social media Test Achats w Polsce pod opieką Think KongTest Achats – belgijska organizacja chroniąca prawa konsumentów powierzyła realizację swoich działań w social media w Polsce agencji Think Kong.
0 3 0 8.02.2013Gorący Kubek Knorr: poczujesz się jak w domu na stacji warszawskiego metraOd początku lutego wystrój stacji metra Centrum przypomina domowe wnętrze. Na ścianach, przy których znajdują się ławki dla pasażerów, naniesione zostały grafiki przedstawiające wnętrze domowego salonu.
0 1 0 7.02.2013Żywiec wybiera agencję do obsługi digital: Gong zamiast Pride & Glory InteractiveMarka Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę digital. W konkursie zwyciężyła agencja kreatywna Gong.
0 4 0 7.02.2013„Du, du hast, du hast miś!”. Kampania reklamowa Goethe-InstitutNa przełomie grudnia 2012 r. i stycznia 2013 r. Instytut Goethego w Warszawie ogłosił konkurs wśród fanów na Facebooku. Internauci mogli przysyłać hasła, które zostaną wykorzystane w nadchodzącej kampanii instytutu. Nadesłane propozycje miały połączyć dwa odmienne języki, a przy tym zachować jasny i treściwy przekaz.
0 2 0 7.02.2013Kampania DrWitt pod hasłem „Inwestycja w zdrowie”„Inwestycja w zdrowie” to hasło kampanii soków i napojów marki DrWitt. Akcja wspierająca nową linię produktów rozpoczęła się 1 lutego potrwa półtora miesiąca. W ramach akcji informacje o sokach marki będą wyświetlane na ekranach sieci placówek medycznych.
0 1 0 7.02.2013Laureaci konkursu Vidical 20137 lutego ogłoszono wyniki konkursu kalendarzy i kart świąteczno-noworocznych Vidical 2013. Jego cel to podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji i grafiki użytkowej. Wystawa wszystkich zgłoszonych prac potrwa do 9 lutego.
1 1 0 7.02.2013Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.
2 1 0 7.02.2013Robocop czy pan Prokop? Marcin Prokop dołącza do kampanii Play (wideo)Do kampanii operatora Play dołączył kolejny celebryta. W nowym spocie wystąpił Marcin Prokop, dziennikarz prowadzący liczne programy telewizyjne. Pracownicy Play wybierają dla niego wielką ofertę mobilnego Internetu.
2 1 0 7.02.2013Dwóch starszych panów, którzy ciągle siedzą na „fejsie” – w reklamie Samsunga (wideo)1 lutego Samsung rozpoczął kampanię „Tablety pełne rozrywki”, promującą tablety i smartfony. W 30-sekundowych spotach wystąpiło dwóch staruszków, którzy w zabawny sposób komentują funkcjonalności urządzeń oraz wzajemnie sobie dogryzają. Kampania obejmuje standardowe i niestandardowe formy przekazu, m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Akcję wspierają działania sprzedażowe, które będą trwały do końca marca.