2 1 0 7.02.2013Dwóch starszych panów, którzy ciągle siedzą na „fejsie” – w reklamie Samsunga (wideo)1 lutego Samsung rozpoczął kampanię „Tablety pełne rozrywki”, promującą tablety i smartfony. W 30-sekundowych spotach wystąpiło dwóch staruszków, którzy w zabawny sposób komentują funkcjonalności urządzeń oraz wzajemnie sobie dogryzają. Kampania obejmuje standardowe i niestandardowe formy przekazu, m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Akcję wspierają działania sprzedażowe, które będą trwały do końca marca.
2 3 0 7.02.2013Fan page Wojewódzkiego wcale nie pękał od „nienawiści”. Styczniowy „Fanpage Trends” (wideo)W połowie stycznia nastąpiła przewidywana zmiana lidera w liczbie fanów na polskim Facebooku. Demotywatory straciły pozycję największego profilu wśród polskich stron na rzecz Serca i Rozumu. Na koniec miesiąca natomiast zniknął fan page Kuby Wojewódzkiego. Sotrender przygotował styczniowy raport „Fanpage Trends” w nowej odsłonie.
1 1 0 6.02.2013Prawo do zdrowia i odrobiny przyjemności jako argument w spocie odwróconej hipoteki (wideo)Na początku stycznia wystartowała trzecia kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom. Firma przedłuża czas jej trwania do 22 lutego. Tematem przewodnim 30-sekundowych spotów jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za dożywotnią rentę hipoteczną, wypłacaną co miesiąc lub w innych odstępach czasowych. Kampania skierowana jest do seniorów.
1 1 0 6.02.2013„Szybko nas przybywa” – Plus o użytkownikach w zasięgu LTE (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska akcja Plusa informująca o rosnącym zasięgu Internetu LTE. Kampania obejmie przede wszystkim telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej, Internet, a także materiały BTL.
0 1 0 6.02.2013Właściciel UPC przejmuje Virgin Media za 16 mld dolarówJohn Malone, właściciel międzynarodowego przedsiębiorstwa mediowego Liberty Global, do którego należy również polskie UPC, zapłacił 16 mld dolarów za przejęcie brytyjskiego operatora kablowego Virgin Media.
1 1 0 6.02.2013Kampania nowej kolekcji Edipresse z Wojciechem Cejrowskim (wideo)4 lutego rozpoczyna się kampania pierwszego tomu z nowej kolekcji wydawnictwa Edipresse Polska. „Moja przygoda z Boso” to książka Sławomira Makaruka z artykułami wstępnymi Wojciecha Cejrowskiego, z dodatkiem w postaci odcinków serii „Wojciech Cejrowski. Boso przez świat” na DVD.
9 1 0 6.02.2013Przebadaj śmiało ciało! Kampania społeczna „Rak. To się leczy” (wideo)Kampania „Rak. To się leczy” ruszyła 4 lutego. W krótkich spotach wzięli udział znani aktorzy, m.in. Jerzy Stuhr, Jarosław Boberek, Cezary Pazura i Stanisław Mikulski, którzy zachęcają Polaków do wykonywania badań profilaktycznych. Akcja ma również zwalczać szkodliwe stereotypy związane z nowotworem i przełamać lęk przed chorobą.
3 1 0 6.02.2013Bocian przynosi dzieci, ale nie miejsca pracy (wideo)Organizacja pozarządowa PKPP Lewiatan, zrzeszająca i reprezentująca przedsiębiorców prywatnych, rozpoczęła kampanię reklamową projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców”. Akcja ma budować pozytywny wizerunek właścicieli firm. Działania są prowadzone w telewizji, radiu oraz prasie.
1 1 0 6.02.2013Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy (wideo)Fundacja Hospicyjna przygotowała spot zachęcający do przekazywania jej 1% podatku. W reklamie wykorzystano fragment piosenki „Mamona” Republiki, której refren zaśpiewał Jacek Bryndal. Film ma pokazywać rzeczywiste wydatki, jakie ponosi na co dzień organizacja.
1 2 0 6.02.2013Co i gdzie użytkownicy czytają na tablecie? – wyniki badania „Prasa na iPada” (wideo)Kiedy, gdzie i w jaki sposób użytkownicy tabletów sięgają po różne formy prasy – dzienniki, magazyny, serwisy informacyjne i blogi? Badania dotyczące aplikacji prasowych na tablet przeprowadził zespół K2 User Experience, a wyniki zebrano w raporcie „Prasa na iPada”.