0 1 0 0 0 16.07.2012„Wet & Hot Black Mate” – marka Black wybiera miss bikiniMarka Black rozpoczyna konkurs „Wet & Hot Black Mate”, w którym wybierana będzie miss bikini. Autorka najciekawszego i najbardziej energetycznego zdjęcia stanie się tzw. Black Mate. Biorące udział w konkursie kobiety powinny wystąpić na zdjęciu wyłącznie w czarnym lub białym bikini.
1 1 0 0 0 16.07.2012Spot promujący nowe atrakcje w kopalni soli w Wieliczce (wideo)W kopalni soli Wieliczka w ramach projektu Szlaki Nowej Przygody stworzono nową trasę – Trasę Górniczą.
0 1 0 0 0 16.07.2012Fundacja dla Zdrowia z agencją public relationsAgencja HealthThink Public Relations nawiązała współpracę z działającą od stycznia tego roku Fundacją dla Zdrowia.
1 1 0 0 0 16.07.2012Lato Festiwali – druga odsłona konkursu marki Burn dla fanów festiwali muzycznych (wideo)W ramach kampanii Burn Lato Festiwali wielbiciele muzyki elektronicznej mogą wygrać karnety na festiwale Burn Selector w Krakowie oraz Sunrise w Kołobrzegu.
0 1 0 0 0 15.07.2012Rebelia Kultury na Warmii od lipca do październikaW lipcu rozpoczęła się promocja Warmii, pod nazwą Rebelia Kultury. Potrwa cztery miesiące, a jej celem jest odróżnienie regionu od Mazur, znanych ze swej spektakularnej kampanii Mazury Cud Natury.
0 1 0 0 0 15.07.2012Polskie call centers z nagrodami Contact Center World AwardsPodczas kongresu Contact Center World Awards w Londynie pod koniec czerwca przyznano nagrody dla call centers z regionu EMEA. Wśród laureatów znalazły się dwie firmy z Polski: 4Life Direct (wyróżnione dwukrotnie złotem) oraz Mellon (srebro). Na shortliście znajdowała się jeszcze jedna firma z Polski – ITI Neovision, która walczyła o nagrody w trzech kategoriach.
0 1 0 0 0 13.07.2012Agencja Prelite dla Bridgestone PoznańPrelite Public Relations rozpoczęła współpracę z producentem opon Bridgestone Poznań. W ramach współpracy z nowym klientem poznańska firma odpowiedzialna jest za komunikację zewnętrzną w zakresie employer branding.
0 1 0 0 1 13.07.2012Marki i celebryci – nowa usługa Millward Brown SMG/KRC i MSL WarsawCeMMa (Celebrity Matching & Marketing) ma zapewnić optymalny dobór celebrytów i marek. Usługa ta jest wspólną inicjatywą instytutu Millward Brown SMG/KRC oraz agencji MSL Warsaw w ramach Creative Communication Cluster i łączy w sobie kompetencje badawcze z komunikacyjnymi. Nowa usługa opiera się na badaniu wizerunku znanych osób oraz ocenie potencjału dopasowania ich do konkretnych marek.
0 1 0 0 0 13.07.2012Grupa SABMiller wybrała nowy dom mediowyObsługą w zakresie planowania i zakupu mediów grupy na ośmiu europejskich rynkach, w tym w Polsce, zajmie się agencja mediowa MEC.
0 1 0 0 0 13.07.2012Playmakers.tv ma swoją agencję PRStrategią komunikacji, media relations oraz komunikacją w mediach społecznościowych dla Playmakers.tv, spółki z branży produkcji i emisji materiałów wideo dotyczących cyberkultury w segmencie premium, zajmie się agencja Monday PR.