1 1 0 19.02.2013Gotówka w trzech krokach w reklamie Getin Banku (wideo)Getin Bank rozpoczyna kolejną kampanię wpisującą się w nową strategię. Bank stawia na promocję kredytów gotówkowych. Kampania nawiązująca do hasła „Getin Bank – praktycznie” wystartuje 18 lutego i potrwa do 24 marca. Obejmie przede wszystkim telewizję, gdzie pojawią się trzy wersje 15-sekundowych spotów.
0 1 0 19.02.2013Ingenious Technologies rozpoczyna działalność w PolsceNa polski rynek wchodzi firma Ingenious Technologies, zajmująca się dostarczaniem autorskiej technologii e-marketingowej. Powstała ona z przekształcenia Zieltraffic – międzynarodowej agencji świadczącej usługi z zakresu marketingu internetowego.
0 1 1 19.02.2013Trudna sytuacja na rynku reklamy w 2012 r. – raport StarlinkaSpowolnienie polskiej gospodarki nie sprzyja rynkowi reklamy. W 2012 r. rynek traci 5,2% wobec 2011 r., a jego wartość wynosi 7 mld 95 mln złotych – wynika z najnowszego raportu o rynku reklamowym, przygotowanego przez dom mediowy Starlink. Czwarty kwartał 2012 r. był słabszy od analogicznego kwartału poprzedniego roku o 4,9%. W ubiegłym roku z rynku odpłynęło ponad 389 mln złotych.
0 1 0 19.02.2013Kuba Wojewódzki wraca na FB jako Król TVN-uKuba Wojewódzki – Król TVN. To nazwa nowego konta, które znany dziennikarz założył wczoraj na Facebooku. Niecały miesiąc wcześniej (29 stycznia) usunął swój liczący ponad milion fanów facebookowy profil.
0 1 0 18.02.2013Reklama Profi „Bo zupa była prawdziwa” narusza Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy wydała opinię kwalifikującą ubiegłoroczną kampanię zup Profi jako naruszającą dobre obyczaje w reklamie.
1 1 1 18.02.2013„Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” w reklamie Banku Pocztowego (wideo)17 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Banku Pocztowego dla klientów detalicznych. Idea kreatywna „Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” ma podkreślać dostępność oferty we wszystkich placówkach Poczty Polskiej. Przewodnie hasło kampanii to „Gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy”.
0 1 0 18.02.2013Vectra z nową agencją. Scholz&Friends zamiast BBDOVectra rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki w zakresie ATL i BTL. W konkursie zwyciężyła warszawska agencja kreatywna Scholz&Friends, która zastąpiła BBDO.
0 1 0 18.02.2013Mobilna kampania sosów włoskich ŁowiczMarka Łowicz rozpoczęła mobilną kampanię nowej linii sosów włoskich. Użytkownicy smartfonów mogą zauważyć reklamy przy listach zakupów w aplikacji Listonic – dopasowane do produktów takich jak makarony i sosy.
0 2 0 18.02.2013Najlepiej rozpoznawani sponsorzy polskiego sportu – wyniki badaniaDyscypliny sportowe, w których sponsorzy są najbardziej zauważani przez kibiców, to piłka nożna, Formuła 1 i rajdy samochodowe. Wśród sponsorów trzech najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, czyli piłki nożnej, siatkówki i skoków narciarskich, najbardziej zauważalnymi markami są: T-Mobile, Biedronka, Plus oraz Red Bull – wynika z najnowszego badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 18.02.2013Prelegenci tegorocznej Mobile Trends Conference21 i 22 lutego w Krakowie odbędzie się druga edycja międzynarodowej Mobile Trends Conference. Podczas dwóch dni wykładowych (Business i Development Day) wygłoszone zostaną 22 prelekcje z zakresu szeroko pojętej tematyki mobile. Prelegentami będą liderzy tej branży z Polski i zagranicy. W trakcie konferencji zostanie również zaprezentowany raport „Rynek mobile oczami polskich developerów”.