1 1 0 0 0 19.10.2012Ford reklamuje swój nowy, „panoramicznie otwarty” model (wideo)19 października rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca Forda B-Max (nowy model w portfolio marki).
0 1 0 0 0 19.10.2012Produkty Adobe Systems w ofercie firmy ABC DataABC Data została autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań firmy Adobe Systems. W jej ofercie od października dostępne będą produkty Adobe Systems, dostawcy narzędzi i usług w dziedzinie rozwiązań do marketingu cyfrowego i cyfrowych multimediów.
1 3 0 0 0 19.10.2012„Pierwszy bank w świecie mikrofirm” – kampania FM Banku (audio)22 października rozpocznie się radiowa kampania FM Banku, stanowiąca część działań reklamowych towarzysząca ponownemu wejściu na rynek tej marki. Akcja skierowana jest do mikroprzedsiębiorców i potrwa do końca listopada.
1 1 0 0 0 19.10.2012Play Poland Film Festiwal promuje polskie kino za granicą (wideo)Trwa Play Poland Film Festiwal, wydarzenie promujące współczesne polskie kino za granicą. Festiwal prowadzony jest w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii i Kanadzie.
0 1 0 0 0 19.10.2012Laureaci PRCH Retail Awards 201218 października w warszawskiej Fabryce Trzciny Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) ogłosiła zwycięzców trzeciej edycji konkursu PRCH Retail Awards 2012 na najlepsze centrum handlowe, najlepszą sieć handlową oraz kampanie marketingowe takich obiektów.
0 1 0 0 0 19.10.2012Bonduelle rozpoczyna największą w historii marki kampanię internetowąW październiku rusza największa w historii marki kampania internetowa Bonduelle promująca małe „puszki na raz”. To pierwsza tak szeroko zasięgowa aktywność firmy w Internecie.
0 5 0 0 0 19.10.2012Lunety z widokiem na morze w Poznaniu – akcja województwa pomorskiegoOd 18 października mieszkańców Poznania mogą zaintrygować kolorowe lunety widokowe, które stanęły w czterech punktach miasta. Zamiast miejskiej panoramy można przez nie podziwiać widok widok na... morze.
1 2 0 0 0 19.10.2012Pragmatyczny i fantastyczny świat w kampanii piwa Książęce (wideo)19 października marka piwa Książęce rusza z kolejnym etapem kampanii wizerunkowej. Rozpocznie ją emisja pierwszego z trzech spotów reklamowych promujących różne warianty Książęcego (Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne).
0 1 0 0 0 18.10.2012OS3 Group ma inwestora strategicznegoOS3 Group pozyskała kapitał na dalszą realizację założonych celów strategicznych. Rozbudowę Grupy oraz już funkcjonujących spółek wesprze pozyskany inwestor strategiczny – fundusz inwestycyjny WS Investments.
1 1 0 0 0 18.10.2012„Prognoza wyłączeń…” – ciąg dalszy kampanii cyfryzacji telewizji (wideo)Ruszyła jesienna odsłona kampanii na temat cyfryzacji nadawania sygnału telewizyjnego w Polsce, prowadzonej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.