0 2 0 8.03.2013Dwa polskie projekty nagrodzone w Rebrand 100 Global Awards 2013Do konkursu Rebrand 100 Global Awards 2013 można było zgłosić każdy rebranding, który wszedł w życie między styczniem 2010 a wrześniem 2012 r., niezależne od skali projektu czy miejsca powstania. Wśród nagrodzonych znalazły się dwa projekty z Polski: rebranding Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz firmy narzędziowej Topex.
0 1 0 8.03.2013W poszukiwaniu Cyberdoskonałości 3.0W drugiej połowie kwietnia odbędzie się trzecia edycja dorocznej konferencji Cyberresearch, poświęconej badaniom online. Przedsięwzięcie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zostało zapoczątkowane w roku 2011 jako odpowiedź na rosnące znaczenie Internetu jako przedmiotu badań, a także narzędzia dotarcia do coraz szerszych grup respondentów.
0 1 0 8.03.2013Infografika „Multiscreening w Polsce”Znaczenie i możliwości marketingowe smartfonów szybko rosną. Daje to specjalistom marketingu nowe skuteczne kanały komunikowania się z odbiorcami kampanii. Takie wyniki przynoszą badania „Multiscreening w Polsce”, przeprowadzone przez Interactive Research Center we współpracy z siecią reklamy mobilnej Mobiu.
0 1 0 8.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCIM – brytyjski standard certyfikacji specjalistów marketinguCIM jest międzynarodowym certyfikatem zawodowym z zakresu marketingu i zarządzania strategicznego, przyznawanym przez brytyjski instytut CIM (The Chartered Institute of Marketing).Informacja promocyjna
3 1 0 8.03.2013Czy zapłaciłeś kiedyś telefonem? – PKO BP promuje aplikację IKO (wideo)Klienci PKO Banku Polskiego mogą skorzystać z bankowości mobilnej nowej generacji – 4G. Dzięki bezpłatnej aplikacji IKO nie trzeba nosić ze sobą portfela z gotówką i kartami. Płatności w sklepach i w Internecie oraz wypłaty z bankomatów można dokonać za pomocą telefonu.
0 3 0 8.03.2013Kobiety w Polsce nadal zarabiają mniej od mężczyznW 2012 roku płace kobiet kształtowały się na poziomie 3500 zł brutto (mediana). To o tysiąc złotych mniej niż wynosiły przeciętne zarobki mężczyzn – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.
0 1 0 8.03.2013Mężczyźni z okazji Dnia Kobiet najczęściej kupują kwiaty – infografikaBlisko 78% mężczyzn zamierza wręczyć paniom prezenty na Dzień Kobiet – wynika z badań przeprowadzonych przez Research.NK we współpracy z agencją Socializer. Upominku z tej okazji spodziewa się natomiast 64% kobiet.
1 1 0 8.03.2013Jak może wyglądać parkometr? – akcja edukacyjna MasterCard Mobile (wideo)Rozpoczęła się kampania edukacyjna MasterCard Mobile. W ramach akcji przygotowano serię filmów pt. „Zawsze płacę telefonem”. Pokazują one, jak płacić telefonem komórkowym za parkowanie, bilety komunikacji miejskiej, rachunki i inne usługi. Działania reklamowe obejmują także nośniki reklamy zewnętrznej.
1 1 0 8.03.2013Sposób na nowy samochód w reklamie BNP Paribas (wideo)Od 8 marca w telewizji emitowany jest nowy spot z serii zachęcającej do skorzystania z kredytów banku BNP Paribas. Tym razem przedmiotem kampanii są kredyty samochodowe z obniżonym oprocentowaniem. Hasło kampanii to „Porozmawiajmy o Twoich planach”.
1 1 0 8.03.2013Alicja Bachleda-Curuś w amerykańskiej reklamie Heinekena (wideo)8 marca od umieszczenia spotu na YouTube rozpoczęła się nowa kampania Heinekena w USA. W reklamie w jednej z głównych ról kobiecych wystąpiła polska aktorka, Alicja Bachleda-Curuś.