0 1 0 0 0 20.11.2012Nowoczesna Firma rezygnuje z ArboNetwork i rozpoczyna współpracę z Evolution Media NetSerwis Nowoczesna Firma podpisał umowę o współpracy z siecią reklamową Evolution Media Net. Współpraca rozpocznie się 1 marca 2013 r., po wygaśnięciu dotychczasowej umowy z siecią ArboNetwork.
0 1 0 0 0 19.11.2012Ranking wartości marek WielkopolskiTrwa I edycja „Rankingu wartości marek Wielkopolski” pod patronatem marszałka województwa wielkopolskiego oraz rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Mieszkańcy Wielkopolski mogą poprzeć inicjatywę, głosując na swoje ulubione marki.
0 4 0 0 0 19.11.2012„Maxi Sexi w mini cenie” – kampania UPCStartuje właśnie pierwsza kampania, która obejmie wszystkie pakiety produktowe UPC. Jej przewodnim hasłem jest: „Maxi Sexi w mini cenie. Telewizja z nagrywarką w pakiecie taniej przez 6 miesięcy”. W akcji zostaną wykorzystane formaty reklamowe dostępne w zasobach Novem.
0 1 0 0 0 19.11.2012Lidl ma zapłacić prawie 2 miliony złotych za nierzetelną reklamęPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że sieć dyskontów Lidl wprowadzała konsumentów w błąd podczas swojej kampanii reklamowej. Spółka nierzetelnie przedstawiła wyniki raportu Inspekcji Handlowej, a reklamy mogły sugerować, że autorem treści jest UOKiK.
0 1 0 0 0 19.11.2012Croma Pharma Polska z agencją PRZ początkiem listopada firma medyczna Croma Pharma Polska nawiązała współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono całościową komunikację public relations w zakresie działań korporacyjnych i produktowych, a także promocję nowego projektu Cromy – Princess Academy, który jest połączeniem centrum szkoleniowego z gabinetem medycyny estetycznej.
0 1 0 0 0 19.11.2012Marka Parfois rozpoczęła współpracę z agencją PRObsługą PR-ową portugalskiej marki Parfois, oferującej akcesoria dla kobiet, zajmuje się agencja Fashion PR.
0 2 0 0 0 19.11.2012Konsumenci w sklepach zwracają uwagę na promocje – badanie Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia88% konsumentów zwraca uwagę na promocje przy wyborze produktu w sklepie. Większość badanych kupuje promowany produkt wyłącznie wtedy, gdy jest przekonana do danej marki (59%) – wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 2 19.11.2012„Tak tu wszystko urządziłaś, że aż chce się wracać” – kampania Ikei (wideo)19 listopada rozpoczęła się kampania Ikei. Szwedzki producent i sprzedawca mebli zachęca do zmian i zadbania o „duży pokój” w mieszkaniu, dzięki czemu zarówno domownicy, jak i goście mogliby częściej spędzać w nim czas.
1 1 0 0 0 19.11.2012Pan Wojtek magnesem na kobiety w reklamie mBanku (wideo)Wystartowała nowa kampania mBanku, której celem jest pozyskanie nowych użytkowników eKonta w promocyjnej ofercie z programem mSaver (oprocentowanie 9% plus rabat na ubezpieczenie samochodu).
2 1 0 0 0 19.11.2012Andrzej Grabowski i Artur Barciś jako konkurujący fryzjerzy (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona jesiennej kampanii reklamowej Enei. Po spocie wizerunkowym „Energia daje zaufanie” zobaczymy historię dwóch fryzjerów-przedsiębiorców konkurujących ze sobą. Tylko jeden z nich, korzystający z oferty „Stała cena”, nie przejmuje się zużyciem prądu.