0 1 0 0 0 28.06.2012Nowa, piłkarska edycja gry z Sercem i RozumemTo już druga gra mobilna, która wykorzystuje brand heroes marki Orange. Tym razem gra nawiązuje do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Gracze mają do dyspozycji dwie postaci, których zadaniem jest strzelanie goli.
1 1 0 0 0 28.06.2012Rogowska, Noceti-Klepacka oraz Winiarski w kampanii wizerunkowej PGE (wideo)1 lipca w ogólnopolskich mediach rozpocznie się kampania wizerunkowa Grupy Kapitałowej PGE, którą wspierają sponsorowani przez spółkę sportowcy – Anna Rogowska, Zofia Noceti-Klepacka oraz Michał Winiarski. Kampania potrwa do 26 lipca.
1 1 0 0 0 28.06.2012Martyna Wojciechowska promuje Orange (wideo)Orange obniża stawki na rozmowy i transmisję danych w roamingu na terenie Unii Europejskiej i Rosji. Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Martyny Wojciechowskiej.
0 2 0 0 0 28.06.2012Stolica przoduje w zarobkach: badaniePodobnie jak w latach ubiegłych Warszawa była liderem płacowym wśród polskich miast. W ubiegłym roku mediana zarobków w stolicy wynosiła 5500 zł – wynika z raportu „Wynagrodzenia w Warszawie w 2011 roku”, wydanego przez Sedlak & Sedlak.
0 4 0 0 0 28.06.2012Auto dla Polaka – raportWymarzone auto Polaka musi być przede wszystkim tanie, jak samochód używany, ale w stanie idealnym, jak prosto salonu, i kupione dzięki całkowicie bezpiecznej transakcji. Powinno być autem popularnym, żeby serwis i części nie były zbyt kosztowne, ale też musi być autem niepowtarzalnym, by wzbudzało podziw i zdumienie sąsiadów – Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się samochodowym preferencjom Polaków.
0 4 0 0 0 28.06.2012Profil użytkowniczek serwisów nieruchomości: badanieSerwis Domiporta.pl sprawdził upodobania użytkowniczek serwisów nieruchomości. W badaniu starano się odpowiedzieć na pytania: kim one są, gdzie mieszkają, jak działają i jakie są ich upodobania.
0 1 0 0 0 28.06.2012System identyfikacji wizualnej województwa łódzkiego zostanie poddany rebrandingowi27 czerwca w Łodzi odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiono projekt „Program kreacji i promocji marki województwa łódzkiego z planem wdrożenia w latach 2012–2016”, realizowany z inicjatywy Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
0 1 0 0 0 27.06.2012Kampania reklamowa festiwalu Refugee ReviewZ okazji Światowego Dnia Uchodźcy Polska Akcja Humanitarna po raz siódmy organizuje Przegląd Filmów o Tematyce Uchodźczej – Refugee Review. Impreza odbywa się od 21 do 27 czerwca w Warszawie, Krakowie, Toruniu, Lublinie, Wrocławiu oraz Poznaniu.
0 1 0 0 0 27.06.2012Domino’s Pizza z grupą marketingowąGrupa Walk rozpoczęła stałą obsługę sieci Domino’s Pizza w ramach komunikacji 360 stopni. Realizacją działań zajmują się Walk Creative oraz Walk Social Media. Umowa została podpisana bezterminowo.
0 4 0 0 0 27.06.2012Czego pragną kobiety – preferencje zakupowe PolekKobiety stały się potężną grupą konsumencką. Do tej pory mało zauważane przez marketerów i brand managerów, teraz podejmują zdecydowaną większość decyzji zakupowych. Portal Prekursorki.pl zbadał czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet oraz kanały informacji, którym ufają konsumentki. Wyniki badań zostały zaprezentowane 27 czerwca podczas warsztatów Customer Empowerment.