1 3 0 9.05.2013Jerzy Stuhr, Magda Gessler i inni „policzyli się” z rakiem (wideo)„Po pierwsze – szok, po drugie – panika, po... ósme – zwycięstwo”. Startuje tydzień „liczenia się” z rakiem (9–16 maja). To kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Policzmy się”. W spotach wystąpili znani aktorzy, sportowcy, dziennikarze i piosenkarze.
2 2 0 9.05.2013Naga Kate Moss pierwszą ambasadorką marki St. Tropez (wideo)Kate Moss została ogłoszona ambasadorką marki kosmetyków St. Tropez z portfolio PZ Cussons. Ubrana „tylko w opaleniznę” będzie prezentować produkty samoopalające i skin finishing.
0 1 0 9.05.2013BGI Europe zleca opiekę PR nad nieinwazyjnym testem prenatalnymZajmujący się genomiką ośrodek BGI Europe powierzył agencji HealthThink PR działania wizerunkowe dotyczące testu prenatalnego NIFTY.
1 1 0 9.05.2013Kolejna kampania DPD w kinach (wideo)10 maja w kinach sieci Cinema City rusza kampania promocyjna firmy kurierskiej DPD Polska. Dzięki kodom rabatowym pobranym z promowanej strony internetowej będzie można kupić bilet na dowolny film 2D w cenie 10 zł.
1 1 0 9.05.2013Kampania Netii promująca usługi dla biznesu (wideo)Z początkiem maja ruszyła kampania reklamowa Netii, promująca ofertę usług zintegrowanej komunikacji dla biznesu oraz wideokonferencji. Kampanię, obejmującą reklamy, advertoriale i materiały sponsorskie w telewizji oraz prasie, zaplanowano na dwa miesiące.
0 2 0 9.05.2013Wyniki badania European Trusted Brands 2013W kwestii zaufania do marek Polacy są zdecydowanie bardziej wymagający niż statystyczni mieszkańcy Europy – pokazało badanie European Trusted Brands 2013. Gala, podczas której wręczono Złote i Kryształowe Godła markom ocenionym jako najbardziej wiarygodne w Polsce, odbyła się 8 maja w Warszawie.
1 1 0 9.05.2013„Ciach” – wielka obniżka i racjonalizacja cen w Tesco (wideo)Wyjaśniona została kampania teaserowa „Ciach!”, prowadzona na billboardach i w telewizyjnych spotach reklamowych. Sieć sklepów Tesco promuje w ten sposób swoją nową ofertę cenową.
1 3 0 9.05.2013„Czarno-biała” kampania Nivea Invisible w telewizji, prasie i Internecie (wideo)Trwa kampania dezodorantów Nivea Invisible, pod hasłem „Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!”. 9 maja rozpoczynają się działania online w jej ramach.
1 1 0 8.05.2013DJ Tiesto w kampanii Acera (wideo)Firma Acer rozpoczęła kampanię reklamową, w której uczestniczy DJ Tiesto. Głównym bohaterem opowieści jest jednak Vernon – jego osobisty asystent.
1 1 0 8.05.2013Promocja Plusa z TUI (wideo)6 maja rozpoczęła się kampania pod hasłem „Wakacje z Plusem i TUI”. Na klientów, którzy podpiszą nową umowę z operatorem, przedłużą dotychczasową lub doładują swoje konto za kwotę minimum 150 zł, czekają kupony rabatowe od biura podróży.