4 1 0 18.03.2013Owoce Tymbarku dają z liścia (wideo)W połowie marca ruszyła kampania reklamowa Tymbarku. Promuje ona napoje z linii Owoce Świata w butelkach o pojemności 250 ml. Reklamy są emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat oraz w kanałach młodzieżowych i tematycznych.
1 1 0 18.03.2013Serce i Rozum przeprowadzają casting (wideo)18 marca rozpoczęła się kolejna kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu. Bohaterowie przeprowadzają casting, dzięki któremu animowane postacie mogą wystąpić w spocie reklamowym. Działania komunikacyjne obejmą telewizję, radio, reklamę zewnętrzną i prasę.
1 1 0 18.03.2013Niebezpieczna kobieta z aureolą w reklamie Bruno Banani (wideo)W Internecie trwa kampania reklamowa perfum dla kobiet – Bruno Banani Dangerous Woman. Akcja wykorzystuje interaktywny film, którego bohaterki rozpoczynają tournée po klubach muzycznych. Ich przygody zależą od użytkowników. Internauci, wybierając proponowane rozwinięcia krótkich filmów, mają wpływ na decyzje imprezowiczek.
1 1 0 18.03.2013Dlaczego ciasteczka są dobre? – IAB Polska (wideo)22 marca wejdą w życie przepisy znowelizowanego prawa telekomunikacyjnego dotyczącego plików cookies (tzw. ciasteczek). Decyzją Parlamentu Europejskiego została wprowadzona regulacja nakazująca każdemu właścicielowi serwisu internetowego pozyskanie zgody internautów na instalowanie ciasteczek.
0 1 0 18.03.2013Value Media z budżetem Credit AgricoleDom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę banku Credit Agricole w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów online.
2 1 0 18.03.2013Czesław Mozil zachęca do udziału w konkursie „Wszędzie się kręci TVN” (wideo)Trwa kampania reklamowa wiosennej ramówki stacji TVN. W ramach akcji promocyjnej do 25 marca można przesłać swoje zgłoszenie w konkursie „Wszędzie się kręci TVN”. Jest on oparty na koncepcji spotu wiosennego, w którym wykorzystano utwór wykonywany przez Czesława Mozila.
1 1 0 18.03.2013„Pyszności na Święta!” w reklamie Gobarto (audio)Rozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowa wędlin Gobarto, pod hasłem „Pyszności na Święta!”. Kampania potrwa od 16 do 31 marca w prasie, Internecie (onet.pl), na billboardach, ekranach LED, w bankomatach oraz w radiu. Wsparcie będzie stanowić reklama na jeżdżących nośnikach.
0 1 0 18.03.201315% firm ma pełną strategię w zakresie CSR – badanie „Grayling Pulse”Zaledwie 28% dyrektorów ds. komunikacji przyznało, że choć ich firmy mają strategię dotyczącą działań CSR oraz zrównoważonego rozwoju, nie włączają ich do korporacyjnej strategii działań komunikacyjnych. Takie wyniki przyniosła trzecia odsłona globalnego badania „Grayling Pulse” na temat trendów w komunikacji.
0 1 0 18.03.2013Słowa Hitlera inspiracją dla Galerii RuszTwórcy Galerii Rusz umieścili na nowym billboardzie słowa Adolfa Hitlera: „Jakie to szczęście dla rządzących, że ludzie nie myślą”. Kreacje ukazujące się w przestrzeni miejskiej mają skłaniać przechodniów do refleksji oraz stanowić dodatkową formę dotarcia do odbiorców.
0 1 0 18.03.2013Procter & Gamble rozszerza współpracę z 24/7 PRProcter & Gamble rozszerza współpracę z 24/7 PR. Globalny koncern powierzył agencji obsługę public relations kolejnej marki ze swojego portfolio – produktów do prania Ariel. Realizacja projektu ruszyła z początkiem marca.