0 1 0 0 0 20.11.201214. warsztaty Akademii Questusa: „Nowy klient – od relacji do wartości”Między 15 a 17 listopada w Łochowie odbyły się trzydniowe warsztaty strategiczne Akademii Questusa: „Nowy klient – od relacji do wartości”. Prelekcje dotyczyły m.in. współczesnych klientów, ich środowisk, a także sposobów budowania wartości i wzmacniania relacji z odbiorcami.
1 2 0 0 0 20.11.2012„Ratujmy rysie, niech ciągle zostawiają ślady życia” – kampania Fundacji WWF Polska (wideo)Fundacja WWF Polska, organizacja działająca na rzecz ochrony środowiska naturalnego, rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazywania środków finansowych na ochronę rysi w Polsce. Działania rozpoczęły się 5 listopada i potrwają do połowy grudnia. Akcja realizowana będzie przede wszystkim w Internecie.
0 1 0 0 0 20.11.2012Warszawski i gdyński Klif oraz Wola Park z agencją PRTrzy centra handlowe zarządzane przez BNP Paribas Real Estate – Dom Mody Klif, Klif Gdynia i Wola Park – rozpoczęły współpracę z agencją public relations Allegro. Agencja opracowała i wdraża strategię działań PR wszystkich obiektów, a także wspiera komunikacyjnie metamorfozę warszawskiego Klifu, który z „centrum handlowego” przemianował się niedawno na „dom mody”.
1 1 0 0 0 20.11.2012Nowy spot HBO Go: „Uzależnienie, które się nie kończy…” (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania promująca HBO Go, w ramach której stworzono 45-sekundowy spot reklamowy. Jego każda scena została przygotowana jak miniforma fabularna.
0 1 0 0 0 20.11.2012Black Energy Drink liderem wśród napojów energetycznychZ udziałami na poziomie 26,4 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 18 proc. pod względem wartości sprzedaży Black Energy Drink został liderem rynku energetyków – wynika z danych AC Nielsen za wrzesień.
0 1 0 0 0 20.11.2012Przyjmowanie zgłoszeń do XVI edycji konkursu Dobroczyńca RokuRuszyła XVI edycja konkursu o tytuł Dobroczyńcy Roku. Do 31 stycznia można wskazać kandydatów, którzy wezmą udział w konkursie.
1 1 0 0 0 20.11.2012„Zdrowe dzieci to szczęśliwe dzieci” w reklamie Bebiko Junior (wideo)Ruszyła kampania marki Bebiko Junior (Nutricia), pod hasłem „Więcej witaminy D i wapnia”. Akcja zwraca uwagę na zapotrzebowanie dzieci między 1. a 3. rokiem życia na witaminę D i wapń.
0 1 0 0 0 20.11.2012Rozpoczął się pierwszy etap konkursu Global Management Challenge Poland 20129 listopada rozpoczął się pierwszy etap 13. edycji konkursu Global Management Challenge Poland 2012.
0 1 0 0 0 20.11.2012Verint Systems rozstrzygnął przetarg na obsługę PRSigma International (Poland) wygrała przetarg na obsługę PR firmy Verint Systems, specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań do inteligentnego zarządzania przedsiębiorstwem.
2 1 0 0 0 20.11.2012Od zestawu garnków do prawdziwej perkusji w kampanii PayU (wideo)PayU uruchomił właśnie Program Ochrony Kupujących – system gwarantujący zwrot kosztów w przypadku, gdy zamówiony towar nie dotrze do odbiorcy lub będzie znacznie różnił się od opisanego w ofercie. Wdrożeniu gwarancji bezpiecznych zakupów towarzyszy kampania reklamowa „Marzenia są bezpieczne”.