0 2 0 0 0 10.08.2012Ponad sto polskich gwiazd poparło tegoroczną akcję Whiskas i Pedigree „Kupując, pomagasz”Alina Janowska, Michał Figurski, Hanna Lis, Natalia Kukulska, Ilona Felicjańska, Łukasz Zagrobelny, Wiktor Zborowski, Anna Seniuk, Maria Seweryn, Artur Barciś, Bożena Dykiel, Cezary Żak... – ponad sto znanych polskich postaci zostało oficjalnymi ambasadorami akcji „Kupując, pomagasz”. Marki Pedigree i Whiskas organizują ją z okazji Światowego Dnia Zwierząt.
1 2 0 0 0 10.08.2012Levi’s rozpoczyna globalną kampanię marketingową Go Forth 2012 (wideo)Tegoroczna odsłona globalnej kampanii marketingowej będzie promować jesienno-zimową kolekcję Levi’s. Kampania pod hasłem „This is a pair of Levi’s” stanowi kolejny etap kreatywnej platformy Go Forth, która swoją premierę miała w Stanach Zjednoczonych w 2009 roku, a od 2011 roku objęła swoim zasięgiem cały świat.
0 1 0 0 0 10.08.2012StarNet Telecom i Grupa Energia podpisały umowę z agencją PRSpółki StarNet Telekom i Grupa Energia podpisały umowę z agencją magnifiCo na prowadzenie działań wizerunkowych z zakresu PR. Zawarta umowa obowiązuje do końca 2012 roku.
1 2 0 0 0 10.08.2012Letnie Galerie Samsunga nad Bałtykiem. Można w nich grać, można też prać (wideo)Jeszcze przez ponad trzy tygodnie trwać będzie nad Bałtykiem kampania user experience Samsunga. Tego lata w siedmiu nadmorskich miejscowościach organizowane są specjalne strefy, w których odwiedzający mają możliwość testowania funkcjonalności różnych urządzeń tego producenta, a także poddania własnych telefonów i tabletów tej marki serwisowi lub aktualizacji oprogramowania.
0 3 0 0 0 10.08.2012Znamy laureatów tegorocznej edycji Konkursu Sztuki na BilbordachJury za najbardziej interesującą pracę uznało projekt Michała Leśniczaka i Marii Wawrzyniak z Polski i właśnie do nich powędruje nagroda w wysokości 12 tys. zł. Na tegoroczny Konkurs Sztuki na Bilbordach wpłynęło w sumie 1450 prac, nadesłanych przez 784 artystów z 62 krajów świata.
0 1 0 0 0 10.08.2012Tatiana Okupnik została ambasadorką Ecco Walkathonu w Polsce15 września odbędzie się po raz ósmy w Polsce, a trzynasty na świecie Ecco Walkathon. Do grona niemal dwudziestu tysięcy uczestników spaceru dołączą polskie gwiazdy. Swoje poparcie dla akcji wyraziła również piosenkarka i prezenterka telewizyjna Tatiana Okupnik – zostając ambasadorką wydarzenia w Polsce.
0 4 0 0 0 10.08.2012Wyniki finansowe Grupy Agora w I półroczu 2012Grupa Agora przedstawiła swe wyniki finansowe za I półrocze 2012 r. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 3,8 mld zł (spadek o prawie 4%). Przychody Grupy wyniosły 564,4 mln zł (spadek rok do roku o 8,2%), w tym sprzedaż reklam wyniosła 325,1 mln zł (spadek o 7,7%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 81 mln zł (spadek o 19,3%), sprzedaż biletów do kin wyniosła 59,1 mln zł (spadek o 15%), a pozostała sprzedaż wzrosła o 6,6% do 99,2 mln zł.
3 5 0 0 2 10.08.2012„Lepiej pożyczyć z banku niż od rodziny” – nowa kampania ING Banku Śląskiego (wideo)Nowe reklamy ING Banku Śląskiego skierowane są do tych, którzy po pożyczki na remont bądź wyposażenie mieszkania często zwracają się do rodziny czy znajomych. Bank proponuje im swoją pożyczkę gotówkową „Pakiet 5000 zł”. Jako przewagę swojej oferty nad rodzinną lub koleżeńską pożyczką podkreśla brak zobowiązań innych niż finansowe.
0 5 0 0 0 10.08.2012„Pozytywni w sieci” – akcja UPC Polska na rzecz lepszego poziomu dyskusji w InternecieAż 86% komentarzy online nacechowanych jest negatywnymi emocjami. Najczęstsze z nich to złość i gniew – wynika z analizy społeczności internetowych przeprowadzonej na zlecenie UPC. Odpowiedzią dostawcy Internetu na tę sytuację jest akcja „Pozytywni w sieci”.
0 2 0 0 0 10.08.2012Raport Fanpage Trends lipiec 2012Sotrender prezentuje najnowszy raport z cyklu Fanpage Trends, podsumowujący marketing na Facebooku w 31 kategoriach produktowych. Oprócz danych dotyczących liczby fanów, zaangażowania i najlepszych treści, został on także wzbogacony o 21 komentarzy ekspertów do poszczególnych branż.