0 2 0 22.04.2013Man mówi sam za siebie – głos Wojciecha Manna w reklamie nowego ciągnika ManW połowie kwietnia wystartowała kampania B2B nowego ciągnika Man TGX Euro 6. Głosem akcji jest Wojciech Mann.
0 1 0 22.04.2013Kei.pl prowadzi kampanię wizerunkowąW połowie kwietnia firma hostingowa Kei.pl rozpoczęła kampanią wizerunkową. Jej hasła to „Są lepsze miejsca do trzymania danych”, „Są szybsze sposoby na szyfrowanie danych” i „Są lepsze sposoby na monitorowanie serwerów”.
0 1 0 22.04.2013Reebok szuka Fitness HeroesZ początkiem długiego majowego weekendu ruszy akcja promocyjna Reebok Fitness Heroes. Jest to cykl trzydziestu imprez, których celem jest promocja takich dyscyplin jak crossfit, joga i taniec.
1 1 0 22.04.2013Coca-Cola promuje aktywność fizyczną (wideo)Firma Coca-Cola rozpoczyna kampanię promującą aktywność fizyczną. W jej ramach w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany będzie spot „Ruch to radość”.
1 2 0 22.04.2013Milka wybiera najmilsze miasto w Polsce (wideo)W rozpoczętej 22 kwietnia akcji „Milka. Moje miasto się przytula” Polacy wybiorą najmilsze miasto. Nagrodą dla zwycięskiej miejscowości jest ogólnopolska promocja o wartości pół miliona złotych.
1 1 0 22.04.2013Monica Bellucci w spocie Cisowianki Perlage (wideo)19 kwietnia odbyła się premiera zapowiadanego spotu Cisowianki Perlage z udziałem Moniki Bellucci. Kreacja powstała w ramach kampanii pod hasłem „Cisowianka Perlage – Aqua polacca di qualita superiore”.
0 1 0 22.04.2013Galeria Bronowice wybrała agencję reklamowąPowstająca w Krakowie Galeria Bronowice wybrała agencję, która zajmie się jej pełną obsługą reklamową. Wieloetapowy przetarg wygrała Schulz Brand Friendly.
1 2 0 22.04.2013Husqvarna z kampanią reklamową na 2013 rok (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania reklamowa marek firmy Husqvarna. Ma ona zaprezentować nowości z oferty produktowej na obecny rok oraz aktualne promocje.
0 1 0 22.04.2013Evernote w Polsce pod opieką agencji PRPierwszy na polskim rynku projekt komunikacyjny dla amerykańskiej firmy Evernote Corporation – dostawcy aplikacji pomagającej użytkownikom zapamiętywać informacje – przygotowała agencja Clue PR.
2 1 3 22.04.2013Zbigniew Wodecki i „Królowa Internetu” w duecie (wideo)Zbigniew Wodecki i „Królowa Internetu” – Baśka Kwarc z klatki B – wystąpili w klipie poświęconym idei Pokojów Życzliwości, czyli stworzenia dzieciom miejsc w szpitalu, w których będą mogły, bawiąc się, zapomnieć o rozłące z rodzicami. Pomysłodawcą akcji jest Stowarzyszenie Pozytywne.com, które zajmuje się realizacją projektu.