1 1 0 0 0 1.02.2013Katarzyna Pakosińska ubrana w czyste techno promuje UPC (wideo)1 lutego UPC rozpoczęło kampanię promującą pakiet Telewizji Cyfrowej UPC z szybszym Internetem w dotychczasowej cenie. Akcja promocyjna obejmuje telewizję oraz Internet. W spocie kolejny raz wystąpiła Katarzyna Pakosińska.
1 1 0 0 0 1.02.2013Zupy Ammko reklamują się za pomocą mądrości ludowych (wideo)1 lutego rozpoczęła się kampania marki Ammko z portfolio firmy Tan-Viet, właściciela brandów Vifon czy TaoTao. Działania reklamowe potrwają do końca miesiąca i będą prowadzone w formie reklamy zewnętrznej, w radiu (RMF, RMF Maxxx) oraz na YouTube.
0 1 0 0 0 1.02.2013Burger King rozpoczął przegląd europejskiego budżetu mediowegoWedług nieoficjalnych informacji amerykańska sieć fast food Burger King rozpoczyna przegląd swojego budżetu mediowego w Europie.
1 1 0 0 0 1.02.2013Durex oferuje prezerwatywy na telefon (wideo)Durex wprowadził w Dubaju usługę zamawiania prezerwatywy z dostawą do domu za pomocą strony internetowej lub aplikacji na smartfon. Dostawa ma zająć nie więcej niż godzinę.
1 1 0 0 0 1.02.2013Bank BPH nie potrzebuje cyrku i reklamowych sztuczek (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa loterii promocyjnej dla nowych posiadaczy rachunków osobistych, kart kredytowych i kredytów gotówkowych Banku BPH. Działania obejmą przede wszystkim telewizję, radio, outdoor oraz Internet.
1 3 0 0 0 1.02.2013Baśniowa Natalie Portman promuje markę Dior (wideo)Natalie Portman została twarzą kolejnej kampanii Diora, w której promuje luksusowy zapach Miss Dior Blooming Bouquet. Aktorka już od dwóch lat wspiera swoim wizerunkiem działania promocyjne tej marki. Najnowsze kreacje utrzymane są w baśniowym, subtelnym stylu.
1 1 0 0 1 1.02.2013Kampania amerykańskiego serialu kryminalnego „Castle” (wideo)Universal Channel promuje piąty sezon serialu „Castle” miesięczną kampanią w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 1.02.2013Vivus Finance rozstrzygnął przetarg na dom mediowyVivus Finance podpisał umowę z domem mediowym MediaVest, należącym do grupy Starcom MediaVest. Firma oferująca pożyczki krótkoterminowe zapowiada intensywne działania reklamowe w ciągu całego 2013 roku.
0 3 0 0 0 1.02.2013Nowa kampania Biedronki: Na imprezach Polacy lubią bawić się w kuchniSieć sklepów Biedronka rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem: „My, Polacy, tak mamy!”. Akcja odwołuje się do cech, które najczęściej przypisują sobie Polacy. Bohaterowie spotów przekonują, że są towarzyscy, lubią spotykać się z bliskimi, ale cenią też wysoką jakość i niskie ceny.
0 1 0 0 0 1.02.2013Sprawdź, ile powinieneś zarabiać (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń)Po raz jedenasty portal Wynagrodzenia.pl we współpracy z czołowymi serwisami internetowymi przeprowadza Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń. W 2012 roku uczestniczyło w nim 114 718 osób, co sprawia, że jest to największe pozarządowe badanie płac w Polsce.