0 2 0 13.05.2013„W Łodzi będzie głośno” – kampania zachęcająca do odwiedzenia miastaRozpoczyna się długofalowa kampania pod hasłem „W Łodzi będzie głośno”. W jej ramach m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Warszawie eksponowane są billboardy, w Łodzi zaś citylighty.
1 20 0 13.05.2013Cytaty z filmów promują Krakowski Festiwal Filmowy (wideo)Od początku maja trwa kampania promująca Krakowski Festiwal Filmowy. Na plakatach można zobaczyć zestawione ze sobą cytaty z filmów, które będą prezentowane podczas festiwalu.
0 1 0 13.05.2013Polacy ufają Bogusławowi Lindzie – European Trusted Brands 2013Bogusław Linda to aktor, któremu Polacy ufają najbardziej – wynika z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Drugie miejsce zajął Jerzy Stuhr, przegrywając ze swym kolegą po fachu zaledwie o kilka głosów. Ostatnie miejsce na podium należy do Marka Kondrata.
0 1 0 13.05.2013XVI Warsztaty Strategiczne „Sprawny marketing”Prof. Grzegorz Kołodko, Natalia Hatalska, Renata Gut, Jacek Kotarbiński i kilka innych wybitnych osób poprowadzi letnie Warsztaty Strategiczne Akademii Questusa. Odbędą się one od 13 do 15 czerwca w Pałacu Romantycznym w Turznie pod Toruniem.
0 1 0 12.05.2013Martin Sorrell: klienci marnują 15–25 proc. swoich budżetów reklamowychKlienci marnują od 15 do 25 proc. swoich budżetów reklamowych, a wydatki na reklamę w prasie są o połowę za wysokie – to szczere stwierdzenia Martina Sorrella, wygłoszone 10 maja w rozmowie w nowojorskim The Paley Center for Media.
0 1 0 12.05.2013Wyróżnij się w 3 sekundy albo zgiń – badanie „Journal of Consumer Research”Od półtorej sekundy do trzech sekund – to średni czas podjęcia decyzji o włożeniu produktu do koszyka w sklepie. Najnowsze badania „Journal of Consumer Research” wskazują, jak marki powinny wykorzystać ten czas.
0 1 0 12.05.2013UOKiK nałożył karę na firmy TelePolska i Telekomunikacja NovumBlisko 2 mln zł – to łączna wysokość kar za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, jakie UOKiK nałożył na firmy TelePolska i Telekomunikacja Novum.
0 1 0 12.05.2013IAB Polska publikuje dokument na temat dobrych praktyk w tworzeniu projektów internetowychDokument został opracowany przez członków Technologicznej Grupy Roboczej IAB Polska. To zbiór zaleceń, które mają zdefiniować standardy jakościowe realizacji dużych i średnich projektów internetowych.
0 1 0 12.05.2013Kożuchowska o włos przed Rozenek – raport Press-Service na temat okładek pism kobiecychPisma kobiece coraz częściej sięgają na jedynkach po znane twarze spoza świata seriali – wynika z raportu „Okładki pism kobiecych”, opublikowanego przez Press-Service Monitoring Mediów. Od stycznia do marca w pierwszej dziesiątce postaci z okładek znalazły się Małgorzata Rozenek, Agnieszka Szulim i Beata Tadla.
0 1 0 10.05.2013Jakie są najważniejsze kryteria wyboru sklepu internetowego – wyniki sondażuCo – oprócz ceny, która jest najważniejsza – liczy się dla Polaków kupujących w Internecie? Coraz większego znaczenia nabierają aspekty związane z bezpieczeństwem oraz czas dostawy. Pokazały to najnowsze badania przeprowadzone przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops.