0 1 0 15.07.2013CleverAgency – nowa koszalińska agencja interaktywnaZ początkiem lipca w Koszalinie zaczęła działać nowa agencja interaktywna – CleverAgency. Specjalizuje się w tworzeniu stron i sklepów internetowych oraz marketingu internetowym.
1 3 0 15.07.2013Kampania promująca napoje Fortuny z soku i wody mineralnej (wideo)W lipcu ruszyła kampania napojów bez cukru marki Fortuna. Przez 2,5 miesiąca reklamy można oglądać m.in. w telewizji, na nośnikach zewnętrznych i w prasie.
0 2 0 15.07.2013„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” czytane najchętniej – Polskie Badania CzytelnictwaWyniki badania czytelnictwa prasy realizowanego na zlecenie spółki Polskie Badania Czytelnictwa przez instytut MillwardBrown SMG/KRC.
1 1 0 15.07.2013Tauron z kampanią promującą letnią ofertę (wideo)Ruszyła kampania reklamowa firmy Tauron – „Od wakacji niskie ceny prądu”. Promuje ona ofertę obowiązującą w okresie wakacyjnym.
2 4 0 15.07.2013Canal+ promuje swoją ofertę sportową (wideo, audio)15 lipca rozpoczyna się kampania promująca ofertę sportową stacji Canal+. Komunikacja typu 360 stopni obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet, w tym media społecznościowe.
0 1 0 15.07.2013Anna Przybylska ambasadorką marki GarnierAnna Przybylska została ambasadorką marki Garnier i będzie promować farby Color Naturals. Pierwszą kampanię z jej udziałem można będzie zobaczyć w połowie sierpnia.
0 1 0 15.07.2013Mobilne studio SamsungaOd 18 lipca do 1 września do 19 miast w Polsce zawita Samsung Mobile Galaxy Studio. Samochód stanowi ekspozycję, w której można przetestować produkty i rozwiązania technologiczne firmy.
0 1 0 13.07.2013Stopa zwrotu z inwestycji w social media wynosi 3:1 – twierdzi brytyjska IABKażdy funt wydany na reklamę w social media przynosi potencjalnie ponad 3 funty zwrotu z inwestycji (ROI) – stwierdzono w badaniach IAB z Wielkiej Brytanii.
0 2 0 12.07.2013Blisko 60% osób korzysta z Internetu – badanie Net Track MillwardBrown SMG/KRCOdsetek użytkowników Internetu w Polsce wzrósł w porównaniu z poprzednim pomiarem Net Track, przeprowadzonym na początku roku. W kolejnej odsłonie badania MillwardBrown SMG/KRC wynosi on już niemal 60%.
0 5 0 12.07.2013Medialność sieci handlowych – raport IMMŚrednio 90% publikacji o popularnych dyskontach i hipermarketach pojawia się w Internecie, w czym duży udział mają wpisy na Facebooku – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Przeanalizowano w nim sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe.