0 1 0 0 0 28.03.2013Laureaci III Konkursu „Pióro odpowiedzialności”Forum Odpowiedzialnego Biznesu po raz trzeci nagrodziło dziennikarzy, którzy w swoich publikacjach propagują idee społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Kategorie nagrodzonych prac to Artykuł prasowy w mediach drukowanych oraz Artykuł prasowy w mediach elektronicznych. W tym roku po raz pierwszy nagrodzono także artykuły eksperckie.
0 1 0 0 0 27.03.2013Grupa PZU rozpoczyna współpracę z Pride&Glory i K2Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na działania online obejmujące strategię, kreację i projekty specjalne. W ramach postępowania zostały wybrane dwie agencje: Pride&Glory oraz K2 Internet.
0 1 0 0 0 27.03.2013Portret Generacji Wielkiej Zmiany – badanieBy nakreślić portret Generacji Wielkiej Zmiany, ośrodek analityczny Thinktank i czasopismo „Malemen” zaprosiły do udziału w sesjach redefinicyjnych ponad 60 ekspertów z różnych dziedzin. Przez pół roku pracowali oni nad definicjami siedmiu słów kluczowych dla każdego pokolenia: rynek, przedsiębiorczość, sukces, patriotyzm, wiara, szczęście i styl życia.
1 1 0 0 0 27.03.2013Sandwicze zamiast bagaży od Subwaya (wideo)Sieć restauracji Subway przeprowadziła akcję ambientową dla pasażerów lotniska Ławica w Poznaniu. Powracający z ciepłych krajów podróżni byli zaskoczeni, kiedy na taśmie bagażowej zamiast ich walizek pojawiły się platery z sandwiczami.
0 1 0 0 0 27.03.2013Inteligo na Facebooku z agencją Mint MediaOd 1 marca PKO Bank Polski i agencja interaktywna Mint Media rozpoczęły nowy etap współpracy. Pod opiekę agencji trafił fan page Inteligo.
0 1 0 0 0 27.03.2013Konsumenci mniej optymistyczni w marcuWzrost optymistycznych nastrojów, obserwowany od stycznia tego roku, w marcu załamał się. Marcowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował spadek o niemal 5 pkt, osiągając poziom 75 pkt. W ostatnim pomiarze optymizmu konsumenckiego realizowanym przez Ipsos spadek zanotowały wszystkie wskaźniki składowe WOK.
1 1 0 0 0 27.03.2013„Każda figura jest wyjątkowa” w reklamie preparatu Figura (wideo)„Każda figura jest wyjątkowa” to hasło kampanii wprowadzającej na rynek cztery nowe warianty preparatów odchudzających Figura. Akcja ruszyła 23 marca.
0 1 0 0 0 27.03.2013Kampania rekomendacji miesięcznika „Gaga”„Gaga”, miesięcznik dla rodziców, przeprowadza kampanię rekomendacji oraz badanie konsumenckie na swój temat. Tysiąc mam wyłonionych ze społeczności testerek agencji Streetcom ocenia egzemplarze pisma i poleca je znajomym. Rekomendacje mają dotrzeć do prawie 28 tys. zainteresowanych rodziców oraz rozprzestrzenić się w Internecie.
0 1 0 0 0 26.03.2013Klienci banków lubią nowości – badanie ARC Rynek i OpiniaSpośród nowości w ofercie banków najbardziej pożądanym przez klientów produktem jest karta zbliżeniowa (55%). Ponadto klienci banków są zainteresowani aplikacjami na smartfony lub tablety na bieżąco informującymi o stanie konta, a także możliwością wypłaty środków z bankomatu poprzez skanowanie odcisku palca – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
2 1 0 0 0 26.03.2013„Zło puka do naszych drzwi”. Kampania serialu „Polskie prywatne zbrodnie” (wideo)26 marca A+E Networks UK i Polsat rozpoczęły kampanię promującą pierwszy serial dokumentalny kanału Crime & Investigation Network Polsat (oficjalny skrót: Polsat CI) nakręcony w Polsce, zatytułowany „Polskie prywatne zbrodnie”. Akcja reklamowa potrwa 4 tygodnie.