Rekolekcje bardziej popularne niż pisanki – badanie IMM - Marketing przy Kawie
Rekolekcje bardziej popularne niż pisanki – badanie IMM
  • 0
  • 2
28.03.2013

Rekolekcje bardziej popularne niż pisanki – badanie IMM

Instytut Monitorowania Mediów zbadał popularność haseł związanych z Wielkanocą w Internecie w marcu 2013 r. Wyniki okazały się zaskakujące. Jakie sprawy związane ze świętami frapują internautów najbardziej, a które etapy przygotowań chcą oni po prostu przetrwać?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 marca 2013