0 1 0 25.07.2013Facebook zarobił 655 mln dol. na reklamach mobilnychPrzychody Facebooka z reklamy mobilnej za drugi kwartał 2013 r. wyniosły 655 mln dol. Jest to 41% całkowitego zysku portalu z reklam.
0 1 0 25.07.2013Związek Polskie Mięso ogłasza przetarg na przygotowanie kampaniiZwiązek Polskie Mięso ogłosił zaproszenie do składania ofert na przygotowanie, a następnie wdrożenie 3-letniej kampanii informacyjnej dotyczącej mięsa wieprzowego.
0 1 0 25.07.2013Internauci uważają, że wzrosły ceny produktów i usług – badanie ARC Rynek i OpiniaMimo że w ciągu ostatniego roku dynamika cen produktów i usług systematycznie się obniżała, internauci uważają, że w tym czasie wydawali więcej. Takie m.in. wnioski niesie badanie ARC Rynek i Opinia.
1 1 1 25.07.2013Durex odpowiada na test AdBustera (wideo)AdBuster – vloger tropiący reklamowe przekłamania – blisko rok temu poddał testom pięć marek prezerwatyw. Durex nie wypadł w nich najlepiej. Niedawna odpowiedź marki zamieszczona na fan page’u zrobiła furorę w Sieci.
0 2 0 24.07.2013Reklama zewnętrzna ciągle w odwrocie – w drugim kwartale spadek o 18 proc.Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej sprzedaż w branży Out Of Home w drugim kwartale 2013 r. była niższa o 18 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2012.
0 4 0 24.07.2013Czerwony autobus promuje współpracę gospodarczą z Wielką BrytaniąRozpoczęła się kampania „Follow the bus” UK Trade & Investment (UKTI). W jej ramach w trasę wyruszył autobus, który promuje współpracę gospodarczą Europy Środkowo-Wschodniej z firmami z Wielkiej Brytanii.
0 1 0 24.07.2013Francuska marka tworzy wino o smaku coliOddział Châteaux en Bordeaux stworzył czerwone wino Rouge Sucette o smaku coli. Czerwony lizak, jak brzmi jego polska nazwa, zachęca do zakupu także niższą ceną niż tradycyjny trunek.
1 1 0 24.07.2013Carling świętuje narodziny królewskiego potomka (wideo)Brytyjska marka piwa Carling przygotowała spot reklamowy z okazji narodzin nowego członka rodziny królewskiej.
1 1 0 24.07.2013KFC z kampanią promującą gratisową ofertę (wideo)Rozpoczęła się promocja, w ramach której Kubełek KFC jest powiększany o jeden z trzech gratisowych dodatków. O ofercie informują spoty telewizyjne.
0 2 0 24.07.2013Prawo w e-mail marketingu – raport GetResponse93% badanych wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą e-maila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem – wynika z badania przeprowadzonego przez GetResponse.