0 1 0 0 0 2.04.2013Samsung ogólnoświatowym partnerem Zimowych Igrzysk Paraolimpijskich w SocziSamsung Electronics został globalnym partnerem Zimowych Igrzysk Paraolimpijskich w Soczi w 2014 roku.
0 1 0 0 0 2.04.2013Hakerzy przejęli strony największych marek na Facebooku„Gazeta Wyborcza”, Axe, Kia Motors – to niektóre z polskich marek, których profile na Facebooku przejęli hakerzy, wyłudzając informacje od ich administratorów.
1 1 0 0 0 2.04.2013Viva promuje „Spanie z Gwiazdami” (wideo)Pod koniec marca ruszyła kampania reklamowa kanału Viva Polska, promująca nowy program „Spanie z Gwiazdami", którego gospodarzem jest Bilguun Ariunbaatar – prezenter telewizyjny mongolskiego pochodzenia.
1 1 0 0 0 2.04.2013Premier Tusk śpiewa dla Greenpeace Polska (wideo)Spot wirusowy będący coverem hitu „Ona tańczy dla mnie”, zmontowany z fragmentów wypowiedzi premiera Donalda Tuska, ma zwrócić uwagę odbiorców na projekt ustawy o odnawialnych źródłach energii.
2 1 0 0 0 2.04.2013Sebastian Karpiel-Bułecka „Po stronie natury” – w kampanii marki Żywiec Zdrój (wideo)Po raz piąty Żywiec Zdrój we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia i Lasami Państwowymi realizuje program sadzenia drzew w Beskidzie Żywieckim. Ambasadorem akcji i bohaterem reklamy jest Sebastian Karpiel-Bułecka z zespołu Zakopower. W kampanii wykorzystano spot z możliwością personalizacji po zalogowaniu się przez Facebooka.
2 1 0 0 1 2.04.2013„To the Bone” – globalna kampania Desperadosa (wideo)1 kwietnia rozpoczęła się nowa, globalna kampania marki Desperados. Imprezowy świat marki przedstawiony jest w niej oczami pary artystów multimedialnych: Bruno Aveillana oraz Florii Sigismondi.
1 1 0 0 0 2.04.2013„Dla spragnionych wielkich emocji” – kampania telewizorów Sharp (wideo)Z początkiem kwietnia rusza kampania telewizorów Sharp Aquos LED o dużych ekranach (60-, 70-, 80- i 90-calowych). To kolejna z rozpoczętych w minionym roku aktywności marketingowych brandu, pod hasłem „Big emotions on big screens“.
0 1 0 0 0 2.04.2013Oświadczenie Cyfrowego Polsatu w sprawie podejrzeń o zaangażowanie w działania profilu Anty NC+Na stronach Cyfrowego Polsatu ukazało się oświadczenie w sprawie działalności stron internetowych odnoszących się krytycznie do oferty platformy NC+.
1 1 0 0 5 1.04.2013Reklama „Zrób rakowi wspak” narusza Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy wydała opinię po otrzymaniu skargi na reklamę telewizyjną ING Życie, pod hasłem „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”. Spot, w którym bohaterka energicznym pstryknięciem odsyła poza scenę ikonę mającą symbolizować raka, uznano za naruszający normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 1.04.2013Mecze Ekstraklasy jednak w ofercie NC+Według oficjalnego komunikatu NC+, 29 marca zawarta została umowa, zgodnie z którą mecze T-Mobile Ekstraklasy będzie można oglądać na platformie do końca sezonu 2014/2015. NC+ została też sponsorem drużyn tej ligi.