4 1 0 0 0 27.04.2012Żywiec Zdrój ogłasza konkurs „Żywioł Riders” (wideo)Firma Żywiec Zdrój zaprasza do udziału w konkursie „Żywioł Riders”. Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich motocyklistów. Jego uczestnicy mają za zadanie wymyślić najlepszą przechwałkę lub ciętą ripostę. Kampania rozpoczeła się 23 kwietnia i potrwa do 12 czerwca.
0 1 0 0 0 27.04.2012Spartoo.pl wchodzi z obuwiem na polski rynekW Internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek e-sklep obuwniczy Spartoo.pl (europejski lider w tej kategorii). Kampania ma na celu wykreowanie wizerunku sklepu w Polsce jako największego sklepu obuwniczego online, zbudowanie bazy klientów oraz zdobycie ich lojalności.
0 1 0 0 0 27.04.2012Wysoka aktywność użytkowników portalu NK.plResearch.NK przeprowadził analizę, której celem było sprawdzenie, jaka część miesięcznych RU (realnych użytkowników) loguje się średnio co najmniej raz w tygodniu.
1 1 0 0 0 27.04.2012O czym piszą i mówią na polskim Facebooku? – słownik frekwencyjnyJakimi słowami posługują się użytkownicy polskiego Facebooka? Odpowiedzią na to pytanie jest słownik frekwencyjny stworzony przez Sotrender we współpracy z agencją PR Profeina.
0 1 0 0 0 27.04.2012Kamis „grilluje wszędzie” (wideo)Firma Kamis będzie prowadzić od 23 do 30 kwietnia ogólnopolską akcję promującą sprzedaż produktów grillowych Kamis, w tym limitowanej serii przypraw i musztard na Euro 2012.
0 1 0 0 0 27.04.2012Kominek został ambasadorem rowerów KrossKross, polski producent rowerów, rozpoczyna partnerską współpracę z najpopularniejszym polskim blogerem lifestyle – Kominkiem.
0 1 0 0 0 27.04.2012Kampania reklamowa okien Oknoplast23 kwietnia wprowadzono na rynek nowy produkt Oknoplastu – okna Winergetic Premium.
1 2 0 0 0 27.04.2012Wojciech Szczęsny w reklamie Pepsi i Lay’s (wideo)16 kwietnia rozpoczęła się pierwsza wspólna akcja promocyjna marek Pepsi i Lay’s. Twarzą wielkiej akcji promocyjnej został piłkarz Wojciech Szczęsny. Wizerunek sportowca znajdzie się na limitowanej linii promocyjnych produktów obu marek oraz na materiałach POS. Loterii towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Kasa, Lay’s i Pepsi prosto z paczek i spod nakrętek”.
1 1 0 0 0 27.04.2012Technostres wśród Polaków. Prawda czy fałsz?Ośrodek Badania Opinii Publicznej TNS na zlecenie firmy Funai przeprowadził badanie mające na celu ustalenie poziomu technostresu wśród Polaków.
0 1 0 0 0 27.04.2012Trasa koncertowa projektu Męskie Granie10 maja zostanie oficjalnie przedstawiony nowy dyrektor artystyczny projektu oraz nowy singiel promujący trasę. Wydarzenie będzie można usłyszeć na żywo w radiowej Trójce od godz. 20:05.