Starcie różnych pomysłów na promocję sieci handlowych. Analiza IMM
  • 0
  • 5
3.04.2013

Starcie różnych pomysłów na promocję sieci handlowych. Analiza IMM

Gotowanie w domu – moda, sposób na zdrowie, szczupłą sylwetkę czy skuteczne odciążenie domowego budżetu? A jeśli ktoś nie urodził się z talentem i umiejętnościami kulinarnymi, gdzie może nadrobić braki? U mamy, Makłowicza, Okrasy czy Pascala? Odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2013

2 kwietnia 2013