0 3 0 0 0 25.03.2013Badanie IMM: Tygodniki opinii w 2012 r.Instytut Monitorowania Mediów przygotował ranking „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” oraz zestawił wyniki sprzedażowe gazet, opublikowane przez ZKDP. Najczęściej dyskutowanym w Internecie tygodnikiem opinii w 2012 roku był „Newsweek”, jedynie chwilami doganiany – a w grudniu prześcignięty – przez „Gazetę Polską”.
0 1 0 0 5 24.03.2013Marketing w mediach społecznościowych nie wpływa na sprzedaż?Coca-Cola wywołała dyskusję, upubliczniając wyniki badań, z których wynika, że jej działania marketingowe w social media nie przekładają się na sprzedaż. Bardziej efektywna ma być reklama display.
0 1 0 0 0 24.03.2013Dane osobowe w zamian za korzyści – Ericsson zbadał opinie konsumentówPersonalizacja ofert i reklam oraz opracowanie zaawansowanych produktów to główne czynniki, od których konsumenci uzależniają zgodę na udostępnienie firmom danych o sobie – wynika z międzynarodowych badań firmy Ericsson Consumer Lab.
0 1 0 0 0 22.03.2013Grupa CAM Media odnotowała ponad milion złotych zyskuGrupa CAM Media odnotowała w 2012 roku zysk netto w wysokości 1 027 000 zł. To duża poprawa wobec roku 2011, który zamknął się 810 000 zł straty. Na lepsze wyniki grupy wpłynęła poprawa rentowności sprzedaży, która wzrosła w minionym roku o 2,58 pp.
0 1 0 0 0 22.03.2013NK.pl udostępnia system mikropłatności YetiPayFirma YetiPay, oferująca system mikropłatności, nawiązała współpracę z portalem społecznościowym NK.pl. Teraz użytkownicy portalu mogą korzystać z nowego rozwiązania – elektronicznego portfela YetiPay, zapewniającego dostęp do płatnych usług serwisu.
0 1 0 0 0 22.03.2013Konserwator zabytków w Łodzi podpowiada, jak dobierać reklamyBartosz Walczak, miejski konserwator zabytków w Łodzi, przygotował poradnik dla właścicieli i użytkowników obiektów zabytkowych w mieście. Publikacja liczy 40 stron i informuje, jak dobrać prawidłową formę reklam miejskich.
2 1 0 0 0 22.03.2013Studenci rozbiorą na części Škodę Octavię (wideo)Marka Škoda wspólnie z międzynarodową wyższą szkołą projektowania School of Form zorganizowała akcję Amazing Parts. Jest to wydarzenie, podczas którego nowa Škoda Octavia zostanie rozebrana na części, a młodzi projektanci stworzą z nich formy użytkowe.
1 6 0 0 0 22.03.2013Jan Paweł II o Facebooku i Google (wideo)Centrum Myśli Jana Pawła II stworzyło system operacyjny SoulOS, który ma pomagać ludziom odnaleźć duchową perspektywę w świecie nowych technologii. Aplikacje znane z pozostałych systemów operacyjnych i najpopularniejsze serwisy internetowe zostały opisane kontekstowymi cytatami z nauk Jana Pawła II. Rozpoczęła się akcja reklamowa systemu.
1 1 0 0 1 22.03.2013Komisja Etyki Reklamy oceniła reklamę z Joanną Krupą (wideo)Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga dotycząca reklamy kremu do biustu z formułą push up firmy Esotiq. Spoty promujące produkt pojawiły się w październiku. W reklamie wystąpiła Joanna Krupa, modelka i jurorka programu „Top model”.
0 2 0 0 0 22.03.2013Politechnika Gdańska zmienia logoPolitechnika Gdańska (PG) zmienia swoje logo. Nowy znak dzięki zmienionej formie graficznej i współczesnemu językowi symbolicznemu ma oddawać bogactwo tradycji i historyczną tożsamość uczelni oraz podkreślać jej wizerunek nowoczesnego uniwersytetu technologicznego.