Start sprzedaży czasu reklamowego na maj w Atmedia
  • 0
  • 1
9.04.2013

Start sprzedaży czasu reklamowego na maj w Atmedia

Rusza sprzedaż czasu reklamowego na maj w stacjach telewizyjnych reprezentowanych przez biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia. Średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z maja 2012 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Maria

11 lat temu

Przeciwko reklamom w kanałach dziecięcych

Dzieci nie można używac jako narzędzi wymuszania zakupów na osobach dorosłych, zarabiających - a to dzieje się w przypadku reklam wkanałach dzieciecych.
w artykule tak napisano o tych reklamach:
" Szczyt ich [ wykorzystania w kampaniach przypada bowiem na maj, w związku z promocją prezentów na Pierwsze Komunie Święte i Dzień Dziecka".
i zaplanowano wzrost ilosci reklam do niespotykanego dotad poziomu.
Weźmy jeszcze pod uwage jak długo trwa proces zaskarżenia nieetycznej reklamy oraz jakie i kiedy nastapia konsekwencje - zatem w przypadku reklam kierowanych do dzieci - działania obronne są teoretyczne

9 kwietnia 2013