0 1 0 0 0 2.01.2013Instytut Millward Brown SMG/KRC zmienia nazwę na Millward BrownOd stycznia oficjalna nazwa Instytutu Millward Brown SMG/KRC zostanie zmieniona na Millward Brown. Modyfikacja nazwy związana jest z realizacją planu integracji struktur instytutu w Polsce z międzynarodową siecią.
1 1 0 0 0 2.01.2013Pan Tomek osobistym doradcą w Proamie (wideo)Firma ubezpieczeniowa Proama rozpoczęła nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel rozpoczyna od spotu wizerunkowego. Działania są prowadzone w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz w stacjach tematycznych.
0 1 0 0 0 2.01.2013Grupa Adweb przejmuje marki Group5 oraz AltblueKrakowska agencja marketingu zintegrowanego kontynuuje przejęcia na rynku. Do listy firm skupionych wokół Grupy Adweb z końcem roku dołączyły dwie marki świadczące usługi hostingu SEO. Nowymi nabytkami agencji są marki Group5 oraz Altblue, rozwijane dotychczas przez amerykańską spółkę Vogan.
1 1 0 0 0 2.01.2013„100 sposobów jak zaoszczędzić” z Orange (wideo)Pod koniec grudnia ruszyła kampania reklamowa promująca poświąteczną wyprzedaż w Orange. W ramach oferty klienci mogą otrzymać smartfony i tablety w obniżonych cenach oraz tańsze pakiety usług. Akcja przebiega pod hasłem: „100 sposobów jak zaoszczędzić”.
0 1 0 0 0 2.01.2013Letnia kampania biura podróży NeckermannPod koniec grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa biura podróży Neckermann Polska promująca i wspierająca sprzedaż oferty „Lato 2013”. Akcja potrwa do 31 stycznia i będzie realizowana w prasie, Internecie oraz na antenach: RMF, RMF Classic, Eski Rock i Radia Plus Bydgoszcz.
1 1 0 0 0 2.01.2013Nowa reklama w kampanii „Krakuski – z pasją, od serca” (wideo)„Krakuski – z pasją, od serca” to hasło nowej kampanii reklamowej promującej portfolio produktów marki Krakuski firmy Bahlsen Polska. Celem akcji jest umocnienie wizerunku marki i wzrost sprzedaży sygnowanych nią produktów. Przekaz skupia się także na prezentacji nowej serii ciastek o nazwie „Smaki dzieciństwa”.
2 1 0 0 0 2.01.2013Podsumowanie akcji „Mafia dla psa”, w której wziął udział Rysiek z „Klanu” (wideo)Film „Mafia dla psa” obejrzało w serwisie YouTube ponad 2,6 mln osób. Na portalu Siepomaga.pl internauci wpłacili ponad 100 tys. złotych na rzecz Fundacji „Przytul Psa”. Zysk z reklam emitowanych przed spotem (w wysokości 1600 euro) również zostanie przekazany fundacji.
1 1 0 0 0 2.01.2013Krystyna Czubówna o zielonej stronie Bytomia w nowym filmie promocyjnym (wideo)Bytom od lat kojarzony jest z przemysłem ciężkim oraz kopalniami. Z mniej znanym, zielonym obrazem miasta można zapoznać się w filmie zrealizowanym na zlecenie Urzędu Miejskiego w Bytomiu. Lektorką w filmie została Krystyna Czubówna.
3 1 0 0 7 2.01.2013Kampania sieci Plus: „Wyprze dasz? Dam!” (wideo)Sieć Plus rozpoczęła nową kampanię pod hasłem „Wyprze dasz? Dam!”. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Termin zakończenia akcji nie jest jeszcze znany.
0 1 0 0 0 2.01.2013Grudzień: optymizm konsumentów ponownie w dółPod koniec roku optymizm Polaków ponownie osłabł. Grudniowy pomiar Wskaźnika Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos, po optymistycznym wzroście w listopadzie, zanotował spadek. Optymizm Polaków spadł o ponad 6 pkt., osiągając poziom 71,95 pkt. To najniższy wynik w tym roku i jeden z najniższych w ponad dwudziestoletniej historii tego pomiaru.