0 1 0 0 0 5.11.2012Internauci nie są zainteresowani zakupem płatnych treści prasowych – badanie IIBRCo czwarty polski internauta (23%) słyszał o systemie płatnego udostępniania treści prasowych Piano, ale jedynie 1,4% wyraża zainteresowanie zakupem abonamentu – wynika z badania zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
4 1 0 0 0 5.11.2012Szeleszcząca reklama z Agatą Kuleszą i Markiem Kondratem – kampania ING Banku Śląskiego (wideo)Od 30 września trwa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której występuje Agata Kulesza. Aktorka razem z Markiem Kondratem przedstawia zalety konta oszczędnościowego.
1 1 0 0 0 5.11.2012Odwołania do natury w kampanii Herbapolu (wideo)Od 5 listopada w telewizji będzie można zobaczyć reklamy Herbapolu Lublin. Hasło kampanii sformułowane w ramach nowej strategii marketingowej brzmi „Masz to w naturze”. Spoty akcentują emocjonalny charakter marki.
2 1 0 0 1 5.11.2012„Sprzątamy? Nie, znajdziemy nowe” – kampania serwisu Regiodom.pl (wideo)5 listopada Regiodom.pl, serwis ogłoszeń sprzedaży, kupna i wynajmu nieruchomości z różnych regionów Polski rozpoczyna kampanię promocyjną pod hasłem „Sprzątamy? Nie, znajdziemy nowe”.
2 1 0 0 0 5.11.2012Megan Fox rozszyfruje mowę delfinów w nowej kampanii Acera (wideo)Amerykańska aktorka i modelka Megan Fox została kolejną gwiazdą kampanii firmy komputerowej Acer. W najnowszym filmie reklamowym tej marki kieruje ona zespołem naukowców pracujących nad oprogramowaniem tłumaczącym dźwięki wydawane przez delfiny.
1 1 0 0 0 5.11.2012Kampania promująca soki Tymbark w lekkich butelkach (wideo)Na początku listopada wystartowała telewizyjna kampania soków Tymbark. Jej celem jest poinformowanie konsumentów o tym, że soki i nektary tej marki dostępne są w nowych opakowaniach. Akcja podkreśla również, że wypicie butelki soku to dostarczenie organizmowi jednej z pięciu zalecanych dziennie porcji warzyw lub owoców.
0 1 0 0 0 5.11.2012Nowy dostawca usług e-commerce: Contium i Empathy tworzą Grupę UnityZ połączenia firm Contium oraz Empathy powstaje Grupa Unity, świadcząca usługi wdrożeń IT i e-marketingu dla e-commerce.
0 1 0 0 0 5.11.2012Najpopularniejsze w mediach serwisy zakupów grupowych – wygrywa GrouponOd pojawienia się pierwszych serwisów zakupów grupowych na polskim rynku minęły ponad dwa lata. Widoczna jest duża popularność tego rodzaju serwisów w mediach. Agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów sprawdziła, który z portali oferujących zakupy grupowe cieszył się największym medialnym zainteresowaniem od 1 stycznia do 30 września.
0 2 0 0 0 5.11.2012Miliard do połowy roku na reklamę w Internecie – badanie IAB AdExWedług badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu tego roku wyniosła 1,03 miliarda złotych. Jest to o 7% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 5.11.20124Fun Media, Wirtualna Polska i o2 rozpoczynają współpracę z World Dating CompanyW październiku 4Fun Media (z serwisem Randko.4Fun.tv) oraz o2 (z serwisem MlodeSerca.o2.pl) rozpoczęły współpracę z firmą World Dating Company, zajmującą się tworzeniem oraz prowadzeniem serwisów w kategoriach real dating. W listopadzie na antenie 4Fun.tv rozpocznie się kampania reklamowa mająca na celu wypromowanie nowego serwisu.