1 1 0 0 0 12.04.2013Plus zachęca do przeniesienia numeru (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca przenoszenie numeru telefonu komórkowego sieci do Plus.
0 1 0 0 0 12.04.2013Instytut Chemii Nadużywanej – interaktywne wystawy w centrach handlowychRuszył projekt informacyjno-edukacyjny Instytut Chemii Nadużywanej. Działa pod hasłem „Czytaj, sprawdzaj, jedz świadomie!”.
0 2 0 0 0 12.04.2013Brazylijczyk zdobywa złoto w konkursie Your Future Bottle marki HeinekenZwyciężył Fernando Degrossi z Brazylii, którego aż dwie prace znalazły się w finałowej piątce konkursu Heinekena. Do finału zakwalifikowało się także dwoje Polaków.
0 1 0 0 0 12.04.2013Wskaźnik Irytacji Reklamą bardzo wysoki, ale na stabilnym poziomieZ badań domu mediowego OMD wynika, że w ostatnim półroczu w Polsce wzrósł poziom irytacji reklamą.
0 1 0 0 1 11.04.2013„Nowy marketing w kreowaniu wartości firmy” – Martin Sorrell i inni eksperci o inwestowaniu w marketing9 kwietnia odbyła się konferencja „Nowy marketing w kreowaniu wartości firmy”, z gościnnym udziałem sir Martina Sorrella. Jednym z podjętych problemów było zagadnienie reorganizacji wydatków na reklamę w Europie Środkowej i Wschodniej.
0 1 0 0 0 11.04.2013Adam Małysz nadal kojarzony z TVPJak wynika z badania przeprowadzonego w ramach panelu Pentagon Online, Adam Małysz, pomimo całosezonowej współpracy w charakterze komentatora z telewizją Eurosport, nadal jest kojarzony z TVP.
0 1 0 0 0 11.04.2013Kolejna marka Hasbro Polska pod opieką OS31 kwietnia rozpoczęły się działania mające na celu poszerzenie grupy docelowej Littlest Pet Shop – marki Hasbro Polska.
0 1 0 0 0 11.04.2013Powstanie kolejna kampania promocyjno-wizerunkowa zmieniającego się PodkarpaciaKampania, która rozpocznie się w połowie maja, będzie promować efekty oraz zmiany, które zachodzą w województwie podkarpackim dzięki wsparciu środków unijnych, w tym głównie RPO WP.
2 1 0 0 0 11.04.2013Szymon Majewski „na krańcach świata” z mobilną aplikacją IKO (wideo)Trwa kampania promująca mobilną aplikację PKO Banku Polskiego – IKO. Główną rolę w spocie gra Szymon Majewski – twarz działań reklamowych PKO BP.
0 1 0 0 0 11.04.2013Golden Arrow – start VIII edycji konkursuRozpoczęła się VIII edycja Golden Arrow – konkursu marketingu bezpośredniego. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 15 maja. Galę finałową zaplanowano na 27 czerwca.