0 1 1 5.09.2013Poczta Polska wybrała agencję full-serviceCAM Media została wybrana przez Pocztę Polską do obsługi full-service. Zajmie się przygotowaniem działań ATL, BTL oraz aktywnościami w obszarze Internetu.
2 3 0 5.09.2013Greenpeace zachęca do adopcji pszczół (wideo) [Aktualizacja]5 września ruszyła akcja społeczna Greenpeace „Adoptuj pszczołę”. Projekt jest kolejną odsłoną kampanii „Przychylmy pszczołom nieba”, której celem jest ochrona owadów zapylających. Organizacja chce zbudować w miastach hotele dla pszczół.
1 1 0 5.09.2013Tiger powraca w kampanii telewizyjnej (wideo)Marka Tiger rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii. Spoty, w których pojawi się brand hero marki mówiący głosem rapera Sokoła, można oglądać w telewizji od 2 września.
2 2 0 5.09.2013Rusza polska odsłona kampanii „Voyage” Heinekena (wideo)Heineken rozpoczyna polską odsłonę ogólnoświatowej kampanii „Voyage”. Marka sprawdza, jak radzą sobie mężczyźni wyrwani z codziennej rutyny i przeniesieni do zupełnie nieznanego środowiska.
1 9 0 4.09.2013Marka Sin z kampanią dla pokolenia Y (wideo)4 września rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Brain off” marki odzieżowej Sin. Głównym narzędziem komunikacji jest film emitowany w Internecie.
0 10 1 4.09.2013„Nie mogłam być na zajęciach, bo miałam spektakl” – studenckie wymówki promują SWPSWrocławski Wydział Zamiejscowy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przygotował wystawę „Studenckie wymówki”, mającą promować uczelnię. W budynku uczelni oraz w przestrzeni miejskiej umieszczono plakaty z przykładami najciekawszych usprawiedliwień.
0 1 0 4.09.2013„Fanpage Trends” – sierpień 2013 (infografika)Do zestawienia największych polskich stron awansował Cropp. Fan page Kocham Football zaliczył znaczny skok w klasyfikacji najbardziej angażujących profili. Najbardziej interaktywny post zamieścił SA Wardęga. To niektóre z wyników analizy Sotrendera.
2 7 0 4.09.2013Android Kit Kat – po raz pierwszy w historii Google opatruje system operacyjny nazwą markiNowa wersja systemu operacyjnego Google Android 4.4 otrzymała nazwę marki batoników z portfolio Nestlé. W zamian na opakowaniach Kit Kat pojawi się reklama konkursu promującego Google.
1 1 0 4.09.2013Vlogerzy w telewizyjnej odsłonie kampanii Music for life (wideo)Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii Music for life. W spocie zatytułowanym „Czym dla Ciebie jest muzyka?” wystąpili przedstawiciele polskiej vlogosfery, m.in. Baśka Kwarc z klatki B, AdBuster, Niekryty Krytyk czy Lekko Stronniczy oraz internauci.
0 1 0 4.09.2013Ponad połowa polskich internautów korzysta ze smartfonów – badanie MEC52% internautów zadeklarowało, że korzysta ze smartfonów. Wynik zbliżony jest do tego sprzed roku. Częściej sięgają po nie osoby młode (63% osób w wieku 15–29 lat). To niektóre z wniosków z kwietniowego badania zrealizowanego przez MEC.