0 1 0 0 0 7.05.2013Jerzy Janowicz w kampanii Peugeot RCZRuszyła kampania reklamowa pod hasłem „Nowy Peugeot RCZ. Poczuj dreszcz emocji”. Ambasadorem modelu został tenisista Jerzy Janowicz.
2 1 0 0 0 7.05.2013Nestea z kampanią wprowadzającą nowy produkt (wideo)Nestea poszerza portfolio herbat zielonych o obniżonej zawartości cukru. Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania marketingowa, której kluczowym elementem są działania ATL.
1 1 0 0 0 7.05.2013Soczewki Acuvue promowane w interaktywnych spotach (wideo)Czy zakładanie soczewek kontaktowych jest bezpieczne? Czy ich noszenie jest zdrowe? Czy to drogie rozwiązanie? Odpowiedzi na te i inne częste pytania zawarto w interaktywnych spotach online. Promują one soczewki Acuvue, produkowane przez Johnson & Johnson Vision Care.
1 1 0 0 0 7.05.2013Serce i Rozum śpiewają hit Lombardu (wideo)W najnowszej kampanii Orange Serce i Rozum śpiewają na melodię przeboju zespołu Lombard – „Szklana pogoda”. Informują w ten sposób o nowej ofercie – FunPacku HD z telewizją NC+.
0 2 0 0 0 7.05.2013Atmedia otwierają sprzedaż czasu reklamowego na czerwiecRusza sprzedaż kampanii reklamowych na czerwiec w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Podobnie jak w poprzednich miesiącach średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z czerwca 2012 r.
0 1 0 0 0 7.05.2013Debiut Spicy Mobile – agencji komunikacji mobilnejArtur Zawadzki oraz Rafał Karczewski uruchomili agencję Spicy Mobile, która specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych, analizie, badaniach i doradztwie oraz tworzeniu mobilnych rozwiązań technologicznych.
0 1 0 0 0 7.05.2013Rebrandingiem placówek BZ WBK zajmie się GalposterBZ WBK rozpoczyna rebranding. Jest to efekt niedawnej fuzji, w wyniku której instytucja ta połączyła się z Kredyt Bankiem. Przetarg na oznakowanie zewnętrzne 150 placówek banku wygrał Galposter.
0 1 0 0 0 7.05.2013Konkurs na logo Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych PolakówDo 10 maja na portalu Corton.pl trwa konkurs na logotyp Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych Polaków. Pomysłodawcą koalicji jest Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
6 1 0 0 0 7.05.2013Tymbark „odkapslowuje nagrody” w nowej kampanii (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna promocji Tymbarku, pod hasłem „Odkapsluj nagrody”. Główną postacią spotu jest kapsel z hasłem – ikona marki. Tym razem kapsle w humorystyczny sposób zapraszają na programy telewizyjne.
0 1 0 0 0 7.05.2013Wyniki konkursu Young Creatives 2013Spośród 88 zgłoszonych zespołów w konkursie Young Creatives 2013 jury ostatecznie wyłoniło sześciu zwycięzców.