1 1 0 8.11.2013Tajemniczy brodacz na zakupach w Ikei (wideo)Brodaty, starszy mężczyzna w okularach przeciwsłonecznych wchodzi do sztokholmskiej Ikei. Rozgląda się po sklepie, wybiera świąteczne ozdoby... Kto to właściwie jest?
2 1 1 8.11.2013Marks & Spencer opowiada świąteczną bajkę w kampanii „Believe in magic and sparkle” (wideo)W świątecznej reklamie marki Marks & Spencer Rosie Huntington-Whiteley – brytyjska modelka i aktorka, aniołek Victoria’s Secret – przeniosła się do baśniowych światów. Zwiedziła m.in. Krainę Czarów i Krainę Oz, a w wyprawie towarzyszyli jej: znana aktorka Helena Bonham-Carter oraz model David Gandy.
0 1 0 8.11.2013Zakłady bukmacherskie Fortuna sponsorem Legii WarszawaFirma Fortuna Zakłady Bukmacherskie została sponsorem głównym Legii Warszawa. Umowa między firmą i aktualnym mistrzem Polski w piłce nożnej obowiązywać będzie przez trzy lata. Kontrakt wejdzie w życie z początkiem 2014 r.
2 1 4 8.11.2013Kampania „Zwolnij!” przeciw nadmiernej prędkości na drogach (wideo)Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęła kampanię społeczną „Zwolnij!”. Jest ona skierowana do wszystkich uczestników ruchu na drogach.
0 1 1 8.11.2013Dźwięk wpływa na wybory konsumentów przy sklepowej półceDźwięki zupełnie niezwiązane z produktem mogą wpływać na wybór, jakiego dokona konsument – odkryli naukowcy z azjatyckich szkół biznesu. Wyniki ich badań opublikował „Journal of Consumer Research”.
0 1 0 8.11.2013Usługa Google Shopping dostępna dla polskich internautówOd 7 listopada usługa Google Shopping (dawniej Google Product Search, obecnie Product Listing Ads) dostępna jest w ośmiu nowych krajach, w tym także w Polsce.
0 2 1 8.11.2013Hasło „Zalicz ją w te wakacje” i zdjęcie biegaczki z nożem w głowie naruszają Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi dotyczące reklamy zewnętrznej Międzyszkolnego Klubu Sportowego Aurum Kobud ze Złotoryi oraz plakatu promującego film „Do zaliczenia”. Uznała, że obie reklamy naruszają Kodeks etyki reklamy.
2 2 1 7.11.2013NC+ z odswieżoną identyfikacją wizualną i nową kampanią (wideo)„Oglądaj wszystko, co najlepsze, jak chcesz i kiedy chcesz” – to główny przekaz nowej kampanii promocyjnej platformy NC+. Działania startują 8 listopada, potrwają do końca miesiąca, a prezentują m.in. odświeżoną identyfikację wizualną marki i jej zmienione hasło.
0 1 0 7.11.2013Rada Reklamy nie odrzuci już skarg na reklamy podmiotów zarejestrowanych za granicąStowarzyszenie Twoja Sprawa skierowało do Rady Reklamy propozycję zmian w regulaminie rozpatrywania skarg. Chodziło o to, by Rada mogła piętnować reklamy podmiotów zarejestrowanych za granicą. Dotychczas ze względu na brzmienie jednego z punktów regulaminu było to niemożliwe.
0 1 0 7.11.2013Znani są zwycięzcy konkursu Mixx Awards 20136 listopada podczas Mixx Awards & Conference IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online. Tytuł „Best in Show” zdobyła kampania „Mocnopomocni agenci PZU” (VML Poland i Starlink). Agencjami roku ex aequo zostały Artegence oraz VML Poland.