0 1 0 0 0 5.05.2013IGRZ: wielkość sprzedaży branży out of home w pierwszym kwartale 2013 rokuIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży OOH w pierwszym kwartale 2013 r.
0 1 0 0 0 4.05.2013Decyzja UOKiK w sprawie NC+UOKiK uznał, że ITI Neovision złamał prawo, wprowadzając ofertę NC+ oraz informując o jej warunkach. Firma ma natychmiast usunąć skutki zakwestionowanych działań wobec abonentów. Klienci mogą kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach.
1 1 0 0 0 4.05.2013„Life companion” – Samsung promuje model Galaxy S4 (wideo)26 kwietnia ruszyła kampania promująca smartfon Samsung Galaxy S4. Hasło przewodnie „Life companion” nawiązuje do jego funkcjonalności. Ten etap ogólnopolskiej kampanii wspierającej działania sprzedażowe potrwa do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 4.05.2013Internauci zagłosują na Okładkę Roku w konkursie Stowarzyszenia Prasy Firmowej23 maja rozstrzygnięty zostanie konkurs na „Szpalty Roku”, organizowany przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Nagrodzone zostaną drukowane i elektroniczne publikacje customowe. W tym roku Okładkę Roku wybierają internauci.
0 1 0 0 0 4.05.2013McDonald’s nagrodzi za dociekliwość wizytą u swoich dostawcówMcDonald’s rozszerzył akcję Dociekliwi o możliwość odwiedzin dostawców sieci fast-food. Zwycięzcy konkursu na Facebooku wezmą udział w trzydniowej wycieczce po wybranych zakładach współpracujących z tą siecią barów szybkiej obsługi.
1 15 0 0 1 4.05.2013Co może orzeł? – inauguracja kampanii GW i Trójki w Dniu Flagi (wideo)2 maja rozpoczęła się kampania społeczna „Orzeł może” – wspólny projekt „Gazety Wyborczej” i radiowej Trójki. Celem przedsięwzięcia ma być przekonanie Polaków do wzajemnej życzliwości, okazywania optymizmu i wiary we własne siły. Inauguracja akcji, w postaci marszu z transparentami w Dniu Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, spotkała się z mieszanymi reakcjami.
0 2 0 0 0 3.05.2013Moc prawdy w modelu PESO – agencja FleishmanHillard przechodzi rebrandingOd maja agencja FleishmanHillard wprowadza nowe elementy identyfikacji wizualnej, które mają odzwierciedlać zmiany, jakie zaszły w jej strategii. Z agencji PR staje się agencją komunikacji zintegrowanej i zamierza oferować klientom rozwiązania w modelu PESO (paid, earned, shared i owned media).
0 3 0 0 0 3.05.2013Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska29 kwietnia firma Kraft Foods Polska zmieniła nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma będzie stosowała identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelez International.
1 1 0 0 0 3.05.2013Karolina Gruszka przebrana za pszczołę w kampanii Greenpeace (wideo)Aktorka Karolina Gruszka wzięła udział w reklamie społecznej przygotowanej przez Greenpeace w ramach kampanii „Przychylmy pszczołom nieba”. Kampania ma zwrócić uwagę na wymieranie pszczół.
1 1 0 0 0 3.05.2013„Nie wierz deklaracjom…” – druga odsłona kampanii Vidaron (wideo)29 kwietnia rozpoczęła się druga odsłona tegorocznej kampanii reklamowej marki Vidaron, oferującej produkty do ochrony i dekoracji drewna.