0 1 0 0 0 15.05.2013Prima Poland we współpracy z K2 MediaFirma Prima Poland – producent kawy – rozpoczyna współpracę z K2 Media. Agencja zajmie się promocją marki na Facebooku.
0 1 0 0 0 15.05.2013Internauci chcą być śledzeni w Sieci – raport portalu VentureBeat.com64% użytkowników Internetu chce być monitorowanych online. Z faktu, że ich zachowania w Internecie są śledzone, zdaje sobie sprawę 85% internautów, a 75% z nich nie ma nic przeciwko wykorzystywaniu danych do poprawiania jakości zakupów. Takie informacje opublikował amerykański portal VentureBeat.com, powołując się na wyniki badań firmy Monetate.
0 1 0 0 0 14.05.2013Grupa Lowe Poland ujednolica nazwy swoich spółekGrupa Lowe Poland dokonuje rebrandingu swoich spółek. Dom mediowy PanMedia Western zmienił nazwę na Lowe Media, agencja reklamowa Lowe GGK na Lowe Warsaw, a agencja shopper marketingowa Open & Partners na Lowe Open.
0 3 0 0 0 14.05.2013Kampania plastrów Sutricon od VercoRozpoczyna się kampania „Zapomnisz o bliznach” marki Sutricon – leczniczych plastrów firmy Verco. Działania edukacyjne realizowane są w ramach specjalnego serwisu na portalu Wirtualna Polska.
0 1 0 0 0 14.05.2013Nową kampanię Gillette przygotuje agencja Hypermedia IsobarPrzetarg na kompleksową obsługę marki Gillette w Europie Centralnej wygrała agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia Isobar. Zaplanowana kampania połączy działania on-line i off-line.
0 1 0 0 0 14.05.2013Drzwi i podłogi Vox pod PR-ową opiekąOd połowy maja kompleksową obsługą PR marki drzwi i podłóg firmy Vox zajmuje się agencja Toolbox Creative Communications. Kontrakt został zawarty w drodze negocjacji.
1 3 0 0 0 14.05.2013Stacja kosmiczna naprawiana klejem Atlas (wideo)Rozpoczyna się kampania „Kosmiczni fachowcy” firmy Atlas. W spocie wystąpiło siedmiu użytkowników portalu AtlasFachowca.pl.
0 2 0 0 0 14.05.2013„Kto nie przyniesie – odpada” – akcja ekologiczna Tesco, Carlsberga i Coca-Coli18 maja w czternastu miastach Polski odbędzie się IV edycja ekologicznej akcji pod hasłem „Kto nie przyniesie – odpada”. Działania organizowane są cyklicznie w ramach obchodów Dnia bez Śmiecenia. Zbiórkę opakowań organizują wspólnie trzy firmy: Tesco Polska, Carlsberg Polska i Coca-Cola HBC Polska.
0 1 0 0 0 14.05.2013Grupa Promedica24 wybrała agencję PRGrupa Promedica24 podpisała z 24/7PR umowę na obsługę public relations. W ramach współpracy agencja zajmie się stałą obsługą firmy w Polsce.
2 1 0 0 0 14.05.2013Maszyna Goldberga w reklamie Żywca (wideo)14 maja rusza aktywacja konsumencka oraz kampania internetowa pod hasłem „Otwieracz Żywca”. Rozpoczęcie działań jest okazją do zaprezentowania nowej identyfikacji wizualnej marki, jej zmienionych opakowań i nowych szklanek.