0 1 0 0 0 12.05.2013IAB Polska publikuje dokument na temat dobrych praktyk w tworzeniu projektów internetowychDokument został opracowany przez członków Technologicznej Grupy Roboczej IAB Polska. To zbiór zaleceń, które mają zdefiniować standardy jakościowe realizacji dużych i średnich projektów internetowych.
0 1 0 0 0 12.05.2013Kożuchowska o włos przed Rozenek – raport Press-Service na temat okładek pism kobiecychPisma kobiece coraz częściej sięgają na jedynkach po znane twarze spoza świata seriali – wynika z raportu „Okładki pism kobiecych”, opublikowanego przez Press-Service Monitoring Mediów. Od stycznia do marca w pierwszej dziesiątce postaci z okładek znalazły się Małgorzata Rozenek, Agnieszka Szulim i Beata Tadla.
0 1 0 0 0 10.05.2013Jakie są najważniejsze kryteria wyboru sklepu internetowego – wyniki sondażuCo – oprócz ceny, która jest najważniejsza – liczy się dla Polaków kupujących w Internecie? Coraz większego znaczenia nabierają aspekty związane z bezpieczeństwem oraz czas dostawy. Pokazały to najnowsze badania przeprowadzone przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops.
0 1 0 0 2 10.05.2013Oknoplast przedłużył umowę sponsorską z Interem MediolanFirma będzie sponsorem włoskiego klubu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015.
0 1 0 0 5 10.05.2013Coca-Cola ogłasza walkę z otyłością i rezygnację z reklam skierowanych do dzieciSprzedaż produktów niskokalorycznych, promowanie aktywności fizycznej, rezygnacja z reklam skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia – to strategiczne cele Coca-Coli w najbliższych latach.
1 5 0 0 0 10.05.2013Amerykański magazyn „Adweek” o reklamie McDonald’s w Warszawie (wideo)Magazyn „Adweek” opisał ustawioną obok warszawskiego lokalu sieci McDonald’s olbrzymią czarną tablicę, na której dwa razy razy dziennie rysowane są kredą produkty z menu marki.
1 1 0 0 0 10.05.2013Dom z wafelków w reklamie Andante (wideo)Od 6 maja do połowy czerwca trwa telewizyjna kampania wafelków Andante.
1 1 0 0 0 10.05.2013Bractwo Feniksa promuje w Polsce belgijskie piwo (wideo)Od kwietnia na polskim rynku dostępne jest belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Jego wprowadzaniu towarzyszą działania w miejscach sprzedaży (wybranych lokalach w dużych miastach), w mediach społecznościowych oraz PR.
2 1 0 0 0 10.05.2013Marka Neonet wspólpracuje z agencją CzArt (wideo)Marką Neonet nawiązała stałą współpracę z agencją reklamową CzArt. Współpraca obejmuje wsparcie kreatywne i produkcję spotów reklamowych.
1 1 0 0 0 10.05.2013Hasbro promuje Furby’ego przed Dniem Dziecka (wideo)11 maja rozpocznie się kampania interaktywnej zabawki Furby firmy Hasbro. Prowadzona będzie w dziecięcych kanałach telewizyjnych oraz w Internecie.