0 1 0 0 0 12.05.2013Martin Sorrell: klienci marnują 15–25 proc. swoich budżetów reklamowychKlienci marnują od 15 do 25 proc. swoich budżetów reklamowych, a wydatki na reklamę w prasie są o połowę za wysokie – to szczere stwierdzenia Martina Sorrella, wygłoszone 10 maja w rozmowie w nowojorskim The Paley Center for Media.
0 1 0 0 0 12.05.2013Wyróżnij się w 3 sekundy albo zgiń – badanie „Journal of Consumer Research”Od półtorej sekundy do trzech sekund – to średni czas podjęcia decyzji o włożeniu produktu do koszyka w sklepie. Najnowsze badania „Journal of Consumer Research” wskazują, jak marki powinny wykorzystać ten czas.
0 1 0 0 0 12.05.2013UOKiK nałożył karę na firmy TelePolska i Telekomunikacja NovumBlisko 2 mln zł – to łączna wysokość kar za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, jakie UOKiK nałożył na firmy TelePolska i Telekomunikacja Novum.
0 1 0 0 0 12.05.2013IAB Polska publikuje dokument na temat dobrych praktyk w tworzeniu projektów internetowychDokument został opracowany przez członków Technologicznej Grupy Roboczej IAB Polska. To zbiór zaleceń, które mają zdefiniować standardy jakościowe realizacji dużych i średnich projektów internetowych.
0 1 0 0 0 12.05.2013Kożuchowska o włos przed Rozenek – raport Press-Service na temat okładek pism kobiecychPisma kobiece coraz częściej sięgają na jedynkach po znane twarze spoza świata seriali – wynika z raportu „Okładki pism kobiecych”, opublikowanego przez Press-Service Monitoring Mediów. Od stycznia do marca w pierwszej dziesiątce postaci z okładek znalazły się Małgorzata Rozenek, Agnieszka Szulim i Beata Tadla.
0 1 0 0 0 10.05.2013Jakie są najważniejsze kryteria wyboru sklepu internetowego – wyniki sondażuCo – oprócz ceny, która jest najważniejsza – liczy się dla Polaków kupujących w Internecie? Coraz większego znaczenia nabierają aspekty związane z bezpieczeństwem oraz czas dostawy. Pokazały to najnowsze badania przeprowadzone przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops.
0 1 0 0 2 10.05.2013Oknoplast przedłużył umowę sponsorską z Interem MediolanFirma będzie sponsorem włoskiego klubu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015.
0 1 0 0 5 10.05.2013Coca-Cola ogłasza walkę z otyłością i rezygnację z reklam skierowanych do dzieciSprzedaż produktów niskokalorycznych, promowanie aktywności fizycznej, rezygnacja z reklam skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia – to strategiczne cele Coca-Coli w najbliższych latach.
1 5 0 0 0 10.05.2013Amerykański magazyn „Adweek” o reklamie McDonald’s w Warszawie (wideo)Magazyn „Adweek” opisał ustawioną obok warszawskiego lokalu sieci McDonald’s olbrzymią czarną tablicę, na której dwa razy razy dziennie rysowane są kredą produkty z menu marki.
1 1 0 0 0 10.05.2013Dom z wafelków w reklamie Andante (wideo)Od 6 maja do połowy czerwca trwa telewizyjna kampania wafelków Andante.