0 31 0 0 0 21.05.2013Konkurs GrandFront 2012 rozstrzygnięty20 maja na Zamku Królewskim w Warszawie nagrodzono najlepsze polskie okładki prasowe. Główną nagrodę w Konkursie Izby Wydawców Prasy zdobył tygodnik „Wprost” za numer 47 z 2012 roku. Zwycięzcy poszczególnych kategorii otrzymali nagrody ArtFront.
0 1 0 0 0 21.05.2013Prezydencka propozycja regulacji dotycząca reklamy zewnętrznej i ochrony krajobrazuWprowadzenie definicji krajobrazu, stworzenie wykazu miejsc najważniejszych pod względem krajobrazowym dla kraju i ustanowienie przejrzystej procedury wyrażania zgody na umieszczanie reklam w przestrzeni publicznej – to tylko niektóre rozwiązania, jakie proponuje Kancelaria Prezydenta. Nowelizacja przepisów dotyczących ochrony krajobrazu wprowadzi też możliwość karania za szpecenie krajobrazu.
3 1 0 0 0 20.05.2013„Łomżing” na „trawingu” w kampanii Łomży (wideo)Startuje kampania piwa marki Łomża. To pierwsza odsłona działań, które promują znany już produkt, Łomża Export. Kolejne etapy będą miały na celu m.in. wprowadzenie nowego smaku – Łomży Lemonowej.
1 1 0 0 1 20.05.2013Chuck Norris i Rysiek z Klanu konsolidują kredyt w BZ WBK (wideo)W reklamie Banku Zachodniego WBK obok Chucka Norrisa w spocie telewizyjnym wystąpił Piotr Cyrwus. Kampania informuje o promocji, która potrwa do połowy lipca.
0 2 0 0 0 20.05.2013„Miastoszpeciciel” – konkurs na najbardziej szpecący nośnik reklamowyRozpoczął się konkurs na nośnik reklamowy, który najbardziej szpeci przestrzeń publiczną. Organizatorem akcji „Miastoszpeciciel” jest stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim, które za cel postawiło sobie walkę z chaosem wizualnym w miastach.
1 1 0 0 0 20.05.2013Zboże ożywa w reklamie Bakomy (wideo)Rozpoczęła się kampania jogurtów Bakomy 7 Zbóż, pod hasłem „Tak dbają o Ciebie pełne ziarna”. Wprowadza ona postacie nowych bohaterów marki. Działania prowadzone są przede wszystkim w telewizji.
0 3 0 0 0 20.05.2013Audi i Orlen cieszą się zaufaniem Polaków – badanie European Trusted Brands 2013Badanie European Trusted Brands 2013 wyłoniło dwie marki samochodów, którym ufają Polacy – są nimi Audi i Toyota. Najchętniej tankujemy zaś na stacjach należących do PKN Orlen. Sondaż pokazał jednocześnie, że Polacy nie mają zaufania do sprzedawców samochodów.
1 1 0 0 0 20.05.2013Gazowane napoje Tymbark – kampania wprowadzająca nową kategorię w portfolio marki (wideo)Rusza ogólnopolska kampania telewizyjna nowych napojów Tymbark Gazowany. Na jej potrzeby stworzono dwa spoty 30-sekundowe oraz jeden 15-sekundowy. Wszystkie wykorzystują aranżację piosenki Skaldów „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.
1 1 0 0 0 20.05.2013Kampania Kubusia Water w większej butelce (wideo)„Teraz duży dla dużych” to nowa kampania reklamowa wody Kubuś Water w półtoralitrowej butelce.
1 5 0 0 0 20.05.2013Karpacz wybiera logoWładze samorządowe wybierają nowe logo. W Urzędzie Miasta Karpacza odbyła się prezentacja pięciu projektów przygotowanych przez agencję Publicon z Wrocławia. Przed ostatecznym wyborem prowadzone są konsultacje z mieszkańcami.