Audi i Orlen cieszą się zaufaniem Polaków – badanie European Trusted Brands 2013 - Marketing przy Kawie
Audi i Orlen cieszą się zaufaniem Polaków – badanie European Trusted Brands 2013
  • 0
  • 3
20.05.2013

Audi i Orlen cieszą się zaufaniem Polaków – badanie European Trusted Brands 2013

Badanie European Trusted Brands 2013 wyłoniło dwie marki samochodów, którym ufają Polacy – są nimi Audi i Toyota. Najchętniej tankujemy zaś na stacjach należących do PKN Orlen. Sondaż pokazał jednocześnie, że Polacy nie mają zaufania do sprzedawców samochodów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2013