0 1 0 0 0 20.05.2013ComPress i Emarketing Experts rozpoczynają współpracęZ początkiem maja ComPress oraz Emarketing Experts nawiązały współpracę polegającą na wzajemnym świadczeniu sobie usług z obszarów, w których obie firmy się specjalizują.
0 1 0 0 0 20.05.2013Rockstar Energy Drink Poland z agencją w social mediaStrategią komunikacyjną i promocyjną napoju Rockstar Energy Drink (Pepsi Co.) w mediach społecznościowych zajmuje się agencja Buzz Media. Współpraca podjęta została w maju.
2 1 0 0 0 20.05.2013„Z czego Kaktus ma polewkę?” – kampania lodów Nestlé (wideo)Rozpoczyna się kampania „Z czego Kaktus ma polewkę?”, promująca lody produkowane przez Nestlé. Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i wzmacnianie lojalności klientów.
0 2 0 0 0 20.05.2013Raport „Twitter w Polsce”Firma Flock Beat opublikowała raport „Twitter w Polsce”. Autorzy opracowania – Rafał Janik i Arkadiusz Pietrzyk – prezentują dane na temat popularności tego serwisu.
2 1 0 0 0 20.05.2013Isaiah Mustafa zaprasza na audiencję – kampania Old Spice (wideo)Isaiah Mustafa – „ambasador Republiki Dzikiej Męskości” marki Old Spice odwiedzi Polskę. Będzie go można zobaczyć w Warszawie w dniach 26–28 maja. Działania związane są z kampanią „Poczuj w sobie dzikość”.
1 1 0 0 0 20.05.2013„Dreszcz orzeźwienia”– kampania Okocimia Radlera (wideo)20 maja rozpoczyna się kampania reklamowa marki Okocim. Wprowadza na rynek nowy produkt – piwo Radler. W spocie występuje ambasador marki, siatkarz Zbigniew Bartman.
0 1 0 0 0 20.05.2013L’Oreal w Polsce współpracuje z Digital WonderlandAgencja Digital Wonderland dołączyła do grona stałych dostawców usług internetowych dla L’Oreala. Obecnie realizuje dla marki kampanię „Revitalift Laser x 3”.
2 1 0 0 0 20.05.2013David Kerr reżyserem spotów Canal+ (wideo)Canal+ prowadzi kampanię wizerunkową oraz promuje swoją ofertę filmową. Wykorzystuje dwa typy uzupełniających się spotów, które są nadawane w ramach jednego bloku reklamowego.
0 1 0 0 0 20.05.2013Programy lojalnościowe bez wpływu na 1/3 e-klientów w Polsce – raport Gemiusa oraz e-Commerce PolskaNa 1/3 badanych polskich internautów nie działają programy lojalnościowe. Większość z nich ceni raczej stałe promocje i wyprzedaże – wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa oraz e-Commerce Polska.
0 2 0 0 3 20.05.2013Myślenice mają logo – rozstrzygnięcie konkursu na logotypJurorzy konkursu na opracowanie znaku graficznego Myślenic wybrali zwycięzcę. Do Urzędu Miasta i Gminy wpłynęło blisko 60 prac z całej Polski.