1 1 0 0 0 26.02.2013Śledczy na tropie nieuczciwego piwa – kampania reklamowa Wojaka (making of)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa piwa Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Akcja promocyjna zwraca uwagę na uczciwy sposób warzenia piwa, bez dodawania sztucznych enzymów przyspieszających jego produkcję. Spot reklamowy pojawi się we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych pod koniec lutego i będzie emitowany do 24 marca.
0 1 0 0 0 26.02.2013Warsztaty na Kongresie Profesjonalistów PR18 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów PR. Jego tematem przewodnim będzie hasło: „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych”. Program wydarzenia obejmuje wystąpienia plenarne, debaty z udziałem ekspertów oraz praktyczne warsztaty.
0 1 0 0 0 26.02.2013Trwa półfinał Global Management ChallengeTrwa trzynasta edycja konkursu GMC Poland 2012. Na starcie było 512 zespołów (3–5 osób), w półfinale rywalizuje ich 32, a do finału wejdzie tylko 8 najlepszych drużyn. W trwającym półfinale o awans rywalizują studenci oraz pracownicy m.in. Carrefour Polska, Ericpol, Grupa PZU, KPMG, Orange Polska.
1 1 0 0 0 26.02.2013Pierwszy billboard, który działa jak kran (wideo)Lima, stolica Peru, jest otoczona rozległą pustynią. Spada tu około pół centymetra opadów rocznie. Wilgotność powietrza wynosi natomiast 98%. Uniwersytet inżynierii i technologii UTEC, z pomocą agencji reklamowej Mayo Draftfcb, postanowił wykorzystać warunki atmosferyczne i zaprojektował billboard, który czerpie wilgoć z powietrza, a następnie zamienia ją w wodę pitną.
0 1 0 0 0 26.02.2013AMS rozszerza zasięg: CityInfoTV w TrójmieścieOd lutego oferta CityInfoTV – kanału informacji pasażerskiej należącego do AMS – rozszerza się o 187 ekranów w 89 autobusach i trolejbusach obsługujących miejskie linie w Trójmieście. CityInfoTV to aktualizowany online serwis informacyjno-reklamowy dostępny w autobusach komunikacji miejskiej i w wagonach warszawskiego metra.
0 1 0 0 0 26.02.2013SAS Institute rozpocznie kampanię online nowego produktuThink Kong rozpoczął współpracę z SAS Institute, amerykańskim przedsiębiorstwem informatycznym. Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją promocyjnej kampanii online nowego produktu – SAS Visual Analitics, służącego do analizy zbiorów danych.
0 1 0 0 0 26.02.2013Kampania promocyjna marcowych „Charakterów”28 lutego do sprzedaży trafi nowe wydanie magazynu psychologicznego „Charaktery”, które dodatkowo wsparte będzie kampanią reklamową.
0 1 0 0 0 26.02.2013Inter Partner Assistance z agencją Fat BabyFat Baby wygrała przetarg na obsługę firmy Inter Partner Assistance. Agencja zadba o wsparcie strategiczne oraz narzędzia komunikacji dla kanału B2B, B2B2C oraz B2C. Główny ciężar aktywności w ramach współpracy został położony na direct marketing, BTL, działania digital, a także tworzenie aplikacji mobilnych.
1 1 0 0 0 26.02.2013Karma Purina One promowana hasłem „Widoczne zdrowie dziś i jutro” (wideo)„Widoczne zdrowie dziś i jutro” – to hasło akcji promującej karmę dla kotów Purina One. Głównym elementem kampanii jest konkurs przeznaczony dla właścicieli kotów. Działania reklamowe obejmą również telewizję, prasę oraz Internet.
1 1 0 0 0 26.02.2013Mitsubishi promuje wyprzedaż dwóch modeli aut (wideo)Ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Mitsubishi z rocznika 2012. Akcja promująca markę informuje o rabatach, które obejmują modele Outlander oraz Lancer. Reklamy mają podkreślać niezawodność i dynamiczność aut.