0 1 0 0 0 4.06.2013Ströer nadal obsługuje działania reklamowe w warszawskim metrzeSpółka Metro Warszawskie podpisała umowę na obsługę powierzchni reklamowych na wszystkich stacjach pierwszej i drugiej linii metra. Przetarg wygrała Grupa Ströer.
0 1 0 0 0 4.06.2013Porsche rozstrzyga przetarg na obsługę marki onlineObsługą Porsche w mediach cyfrowych zajmie się agencja Hotchili. Będzie prowadzić działania komunikacyjne marki w ramach prowadzonych przez nią serwisów internetowych oraz zapewni zaplecze technologiczne.
0 2 0 0 0 4.06.2013Tesco ruszy w Polskę z kuchnią KrysiRozpoczęła się ogólnopolska zabawa sieci Tesco „Ruszaj w drogę ze smakiem”. Prowadzona jest w blisko stu sklepach. Od 3 do 16 czerwca po Polsce podróżuje filmowo-kulinarna przyczepa Tesco.
1 1 0 0 0 4.06.2013Kampania promująca powrót Qurrito w KFC (wideo)KFC rozpoczyna promocję nowej oferty – do menu sieci restauracji wraca Qurrito. W związku z pojawieniem się dania przygotowano atrakcje dla gości, m.in. możliwość otrzymania darmowej potrawy.
1 1 0 0 0 4.06.2013„Kwas tygodnia” w kampanii Ranigastu Max (wideo)Polpharma rozpoczyna kampanię reklamową Ranigastu Max – „Kwas tygodnia”. Założeniem jest wykorzystanie dwuznaczności słowa kwas.
0 1 0 0 0 4.06.2013TotalFilm Production – nowy zespół produkcyjnyWiosną tego roku rozpoczęła działalność firma producencka TotalFilm Production. Jej działalność obejmuje produkcję filmową, kreację i fotografię.
0 14 0 0 0 4.06.2013mBank ma nowe logo, a w nowym serwisie transakcyjnym wdraża grywalizację4 kwietnia mBank zaprezentował swoje nowe logo. Kształt przypominający kwiat został zastąpiony nazwą banku wypisaną białymi literami na tle kolorowych pasków. To tylko jeden z elementów zmian zapoczątkowanych przed rokiem.
0 1 0 0 0 3.06.2013NBS Communications członkiem AMOW maju agencja NBS Communications dołączyła do globalnej sieci AMO, rozszerzając w ten sposób jej zasięg o Europę Centralną i Wschodnią. Obecnie sieć AMO, zrzeszająca firmy doradztwa strategicznego, finansowego, PR i relacji inwestorskich, jest reprezentowana w 22 krajach.
0 1 0 0 0 3.06.2013Motoryzacja w rankingu BrandZ Top 100Toyota przezwyciężyła niekorzystne skutki akcji wycofywania swoich produktów sprzed dwóch lat i ponownie stała się najcenniejszą motoryzacyjną marką świata. Japoński producent wyprzedził BMW i zajął 1. miejsce w rankingu branży motoryzacyjnej badania BrandZ Top 100. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld dol. (wzrost o 12% w porównaniu do roku ubiegłego).
2 1 0 0 0 3.06.2013Kampania Fundacji Polsat z udziałem darczyńców i podopiecznych (wideo)Na antenie Telewizji Polsat ruszyła dziewiąta odsłona kampanii pod hasłem „Fundacja Polsat – Jesteśmy dla dzieci”. Bohaterami spotów są widzowie, którzy pomagają podopiecznym fundacji, wysyłając SMS-y i zachęcając innych do pomocy.