0 3 0 17.12.2013Chazme, Sepe, Aqualoopa i Tyber w polskiej odsłonie kampanii „Transform today” marki AbsolutChazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber wzięli udział w polskiej odsłonie globalnego projektu „Transform today” marki Absolut. Stworzyli grafiki, które zdobią opakowania limitowanej edycji wódki. Ilustracje łączy wspólny mianownik – inspirowanie do wprowadzania życiowych zmian.
0 2 0 17.12.2013Polskie sklepy sieciowe nie zezwalają na skanowanie lub fotografowanie cen. Badanie mystery shoppingZdecydowana większość sklepów sieciowych w Polsce zabrania konsumentom skanowania i fotografowania cen – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę UnitedCast Entertainment.
1 1 1 17.12.2013Reklamy marki Tyskie naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo)Do KER wpłynęły skargi dotyczące reklamy telewizyjnej oraz internetowej marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Komisja uznała, że naruszają one Kodeks etyki reklamy.
1 1 0 17.12.2013Black Energy Drink wydaje kalendarz Seven Ways to Sin (wideo)Odważne zdjęcia finalistek konkursu marki Black Energy Drink można oglądać w kalendarzu Seven Ways to Sin. Motywem przewodnim jest siedem grzechów głównych.
8 1 0 17.12.2013Ranking ulubionych spotów Polaków według Lowe Media (wideo)Jakie spoty reklamowe najbardziej lubią Polacy? Ranking domu mediowego Lowe Media z cyklu Spot Liga dotyczy reklam telewizyjnych emitowanych w październiku.
0 1 0 17.12.2013Zakończył się etap zgłoszeń do konkursu „Sukces pisany szminką” – Bizneswoman RokuDobiegł końca etap zgłoszeń do konkursu „Sukces pisany szminką” – Bizneswoman Roku. Obecnie trwa weryfikacja nadesłanych aplikacji. Zwyciężczynie zostaną ogłoszone 11 lutego 2014 r.
2 1 0 17.12.2013AdBuster podjął wyzwanie Gillette i ogolił się w locie (wideo)Marka Gillette zaproponowała AdBusterowi, vlogerowi znanemu z testów wiarygodności przekazu reklamowego, aby podjął jej wyzwanie. Powstała krótka relacja z golenia podczas lotu ze spadochronem. Vloger nie poinformował widzów, że film jest efektem współpracy z marką.
0 1 0 17.12.2013Grupa Maspex Wadowice wybrała MindshareGrupa Maspex Wadowice rozstrzygnęła przetarg na dom mediowy. Wygrał Mindshare. Zajmie się zakupem mediów do kampanii wszystkich marek należących do Grupy na rynku polskim.
0 1 0 17.12.2013Komu nie wręczymy świątecznego prezentu? Sondaż „Reader’s Digest”Bez względu na narodowość najmniej skłonni jesteśmy do obdarowywania byłych partnerów. Upominków nie otrzymają też w większości przełożeni – wynika z sondażu „Reader’s Digest”, w którym pytano o to, komu na pewno nie podarujemy gwiazdkowego prezentu.
11 1 0 17.12.2013Globalny ranking najchętniej oglądanych reklam 2013 r. w YouTube (wideo)13 grudnia YouTube przedstawił listę najczęściej oglądanych w serwisie reklam. Zwycięzcą rankingu okazał się zamieszczony na początku miesiąca w kanale Turkish Airlines spot, w którym wystąpili Lionel Messi i Kobe Bryant. Na podium są również reklamy Eviana i Dove.