1 1 0 0 0 5.06.2013Europejska kampania Canona – „Czas na Twój kolejny krok” (wideo)Firma Canon Europe rozpoczyna zintegrowaną kampanię, której motywem przewodnim jest hasło „Czas na Twój kolejny krok”. Jest to pierwsza akcja organizowana przez firmę, która obejmie wszystkie kategorie produktów konsumenckich i profesjonalnych.
0 1 0 0 0 5.06.2013MotoRaporter pod opieką ŁubuDubu PRSieć ekspertów motoryzacyjnych – MotoRaporter.com – wybrała agencję public relations. ŁubuDubu PR zajmie się relacjami z mediami oraz budowaniem świadomości i wizerunku nowej marki na rynku.
0 2 0 0 0 5.06.2013Najcenniejsze banki świata – BrandZ Top 100W roku 2012 globalne banki osiągnęły wzrost wartości swoich marek o 23%. Kategoria znalazła się na drugim miejscu pod względem tempa wzrostu w rankingu BrandZ Top 100. Najcenniejszym bankiem międzynarodowym jest HSBC.
0 1 0 0 0 5.06.2013Cristiano Ronaldo sponsorowany przez HerbalifeMiędzynarodowa firma sprzedaży bezpośredniej Herbalife, oferująca m.in. odżywki proteinowe i produkty pielęgnacyjne, będzie sponsorem piłkarza Cristiano Ronaldo. Pięcioletni, opiewający na wiele milionów dolarów kontrakt obejmuje globalne prawa reklamowe i wspólne działania promocyjne.
1 1 0 0 0 5.06.2013K2 i Getin Noble Bank z szansami na Lwy w Cannes (wideo)Agencja K2 oraz Getin Noble Bank znalazły się na liście nominowanych do nagród w Innovation Lions – nowo utworzonej kategorii Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Jury wybrało 25 projektów z 15 państw.
10 1 0 0 0 5.06.2013Globalny ranking najpopularniejszych reklam w YouTube (wideo)Reklama z kampanii Dove „Prawdziwe piękno”, Kobe Bryant i Messi na pokładzie samolotu tureckich linii lotniczych oraz taniec „Baby & me” Eviana to kreacje, które znalazły się na podium rankingu reklam YouTube. W pierwszej dziesiątce znajdziemy również m.in. reklamy Pepsi, Play Station czy Call of Duty.
1 1 0 0 0 5.06.2013„Szczęście tańczy, jak zagrasz” – w kampanii Multi Multi (wideo)3 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania gry liczbowej Multi Multi Totalizatora Sportowego – „Szczęście tańczy, jak zagrasz”. Głównym elementem działań reklamowych są spoty telewizyjne emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
0 3 0 0 0 5.06.2013Gdzie kupują Polacy – badanie European Trusted Brands 2013Wybierając się na zakupy spożywcze, najchętniej zaglądamy do Biedronki i Lidla. Szukając kosmetyków, najczęściej trafiamy do Rossmanna. Odzież kupujemy w H&M oraz Reserved – to wyniki badania European Trusted Brands 2013.
0 2 0 0 0 5.06.2013„Płatności masowe” – badanie ARC Rynek i Opinia77% osób, które w gospodarstwie domowym odpowiadają za opłacanie rachunków, nie jest zainteresowanych otrzymywaniem ich w formie elektronicznej. Przyczynami takiej postawy są: przyzwyczajenie do papierowej formy, trudności z obsługą komputera oraz brak dostępu do Internetu – wynika z badania „Płatności masowe” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 4.06.2013USP Zdrowie kontynuuje współpracę ze StarcomemFirma farmaceutyczna USP Zdrowie rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. Zwycięzcą został Starcom, który pracuje dla USP Zdrowie od 2004 r.