10 1 0 0 0 5.06.2013Globalny ranking najpopularniejszych reklam w YouTube (wideo)Reklama z kampanii Dove „Prawdziwe piękno”, Kobe Bryant i Messi na pokładzie samolotu tureckich linii lotniczych oraz taniec „Baby & me” Eviana to kreacje, które znalazły się na podium rankingu reklam YouTube. W pierwszej dziesiątce znajdziemy również m.in. reklamy Pepsi, Play Station czy Call of Duty.
1 1 0 0 0 5.06.2013„Szczęście tańczy, jak zagrasz” – w kampanii Multi Multi (wideo)3 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania gry liczbowej Multi Multi Totalizatora Sportowego – „Szczęście tańczy, jak zagrasz”. Głównym elementem działań reklamowych są spoty telewizyjne emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
0 3 0 0 0 5.06.2013Gdzie kupują Polacy – badanie European Trusted Brands 2013Wybierając się na zakupy spożywcze, najchętniej zaglądamy do Biedronki i Lidla. Szukając kosmetyków, najczęściej trafiamy do Rossmanna. Odzież kupujemy w H&M oraz Reserved – to wyniki badania European Trusted Brands 2013.
0 2 0 0 0 5.06.2013„Płatności masowe” – badanie ARC Rynek i Opinia77% osób, które w gospodarstwie domowym odpowiadają za opłacanie rachunków, nie jest zainteresowanych otrzymywaniem ich w formie elektronicznej. Przyczynami takiej postawy są: przyzwyczajenie do papierowej formy, trudności z obsługą komputera oraz brak dostępu do Internetu – wynika z badania „Płatności masowe” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 4.06.2013USP Zdrowie kontynuuje współpracę ze StarcomemFirma farmaceutyczna USP Zdrowie rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. Zwycięzcą został Starcom, który pracuje dla USP Zdrowie od 2004 r.
0 3 0 0 0 4.06.2013Małopolska promocja z koralem po Europie29 maja wyruszył w trasę po Europie Camper Małopolski. To samochód ozdobiony nadrukiem czerwonego korala, który ma być mobilną wizytówką regionu. Wyposażony w materiały promocyjne przemierza kolejne państwa, a jego załoga organizuje pokazy pod hasłem „Follow us to Małopolska”.
3 1 0 0 0 4.06.2013Kampania płytek marki Paradyż (wideo)W maju rozpoczęła się kampania reklamowa płytek ceramicznych Paradyż z serii Yoshioka, Abrila i Silvia. Hasło przewodnie działań to „Twój wybór piękna”.
2 1 0 0 0 4.06.2013Justyna Kowalczyk reklamuje kredyt w Raiffeisen Polbanku (wideo)3 czerwca rozpoczęła się kampania kredytu w Raiffeisen Polbanku, pod hasłem „Marzysz i masz”. Emisji spotów telewizyjnych i radiowych towarzyszy reklama outdoorowa, emisja reklam na ekranach bankomatów oraz dystrybucja materiałów BTL. W kampanii wykorzystywany jest wizerunek ambasadorki banku, Justyny Kowalczyk.
0 1 0 0 1 4.06.2013Bogusław Linda rekomenduje Bols PlatinumBogusław Linda będzie promował markę Bols Platinum. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w punktach sprzedaży, w materiałach POS, mediach społecznościowych oraz w kanale on-trade.
0 1 0 0 0 4.06.2013Reader’s Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago PolskaSpółka Reader's Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago Polska. Zmiana ma podkreślać przynależność do nowego właściciela – Tarsago Media Group. Firma będzie mieć również nową identyfikację wizualną.