0 1 0 0 0 5.03.2013Nic Nac’s z agencją OpcomAgencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na roczną obsługę marki Nic Nac’s. Przetarg dotyczył opracowania komunikacji mediowej marki na rok 2013.
0 1 0 0 0 5.03.2013Piwo Tatra z agencją Get More Social w mediach społecznościowychGrupa Żywiec powierzyła całość komunikacji marki piwa Tatra w social media agencji Get More Social. Agencja przygotuje także nową odsłonę strony internetowej tej marki.
0 1 0 0 0 5.03.2013Facebook w Polsce pod opieką agencji PRAgencja Hill+Knowlton Strategies poprowadzi działania PR dla Facebooka. Firma już we wrześniu 2012 r. zajmowała się obsługą public relations otwarcia biura handlowego tego serwisu społecznościowego w Warszawie.
0 1 0 0 0 5.03.2013Grupa PZU z dotychczasowym domem mediowymGrupa PZU rozstrzygnęła przetarg na dom mediowy. Jego zwycięzcą został Starlink, obsługujący obecnie PZU.
0 1 0 0 0 5.03.2013Poczta Polska wybrała agencję social mediaAgencja Glaubicz Garwolińska Consultants zajmie się obsługą Poczty Polskiej w mediach społecznościowych. W przetargu wzięło udział również 13 innych agencji. Najważniejszym kryterium wyboru była zaproponowana cena.
0 2 0 0 0 5.03.2013Eurolot po Polsce, a LOT na trasach zagranicznych. Trzydniowa promocja połączeńEurolot przygotował specjalną ofertę tańszych połączeń krajowych, ważną tylko przez trzy dni, od 6 do 8 marca. LOT tymczasem promuje ofertę tanich połączeń zagranicznych, informując o tym wyłącznie drogą e-mailową.
0 6 0 0 0 5.03.2013Wyniki Megapanelu za styczeń 2013Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2013.
1 1 0 0 0 5.03.2013„Smak niezapomnianych chwil” w kampanii Nescafe (wideo)Nescafe, marka kaw rozpuszczalnych należąca do portfolio Nestle, wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. Działania wspierające obchody 75-lecia marki mają charakter wizerunkowy i obejmują przede wszystkim prasę oraz telewizję.
0 1 0 0 0 5.03.2013Grupa Ströer z narzędziem planowania kampanii OOHOptymalizator OKO 3.0 dostępny jest od początku marca dla wszystkich klientów firmy Grupy Ströer. To trzecia odsłona narzędzia do podstawowego planowania kampanii OOH. OKO 3.0 wykorzystuje rozbudowaną liczbę wskaźników wyliczających efektywność kampanii.
0 1 0 0 0 5.03.2013Łódź chce podjąć współpracę z profesjonalną agencją PRSpoty emitowane w ramach kampanii „Łódź kreuje”, na którą miasto wydało ponad 1 mln zł, obejrzało 6 mln osób. Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi twierdzi jednak, że wbrew początkowym przewidywaniom budżet ogólnopolskiej kampanii był zbyt mały. Zaznacza również, że wyboru agencji PR dla miasta nie chce dokonywać według kryterium ceny.