1 1 0 8.10.2013Prince Polo i kampania promująca nowe warianty wafelków (wideo)W październiku na sklepowych półkach pojawią się dwa nowe warianty wafelków Prince Polo – MultiPack Na co dzień oraz MultiPack Dla rodziny. Z tej okazji marka kontynuuje kampanię wizerunkową „Każdy ma w sobie Tocoś, tak jak Prince Polo”, która rozpoczęła się w kwietniu.
2 1 0 8.10.2013Super-Pharm z kolejną roztańczoną kampanią (wideo)Z początkiem października ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów Super-Pharm. Motywem przewodnim po raz kolejny jest taniec. Na potrzeby akcji zostały stworzone trzy spoty reklamowe.
3 1 0 8.10.2013EFC z charytatywną kampanią na rzecz zdolnej młodzieży (wideo)7 października rozpoczęła się charytatywna kampania SMS Edukacyjnej Fundacji im. prof. Romana Czerneckiego – EFC. Jej bohaterami są utalentowani młodzi ludzie z niezamożnych rodzin, którzy dzięki fundacji mogą kontynuować naukę, poznawać świat i rozwijać swoje pasje.
0 1 0 8.10.2013Z Hypermedia Isobar do własnej firmy – wystartował ASAP & ASAPJacek Redźko oraz Dominik Siadak odeszli z Hypermedia Isobar, by założyć butik strategiczno-kreatywny ASAP & ASAP. Firma będzie specjalizować się w integrowaniu kanałów komunikacji oraz działań online i offline na poziomie strategii i realizacji kreatywnych.
1 1 0 8.10.2013Lajkonik zdigitalizowany, czyli kampania promująca Wirtualne Muzea Małopolski (wideo)Trwa kampania promująca inicjatywę Wirtualne Muzea Małopolski. Prowadzone działania informują o powstaniu Regionalnej Pracowni Digitalizacji oraz portalu, na którym można podziwiać ponad 700 eksponatów.
2 1 0 8.10.2013Jęczmień flirtuje przed „Komisarzem Alexem” – kampania jogurtu 7 zbóż Bakomy (wideo)Billboardy sponsorskie z Kłosiakami – reprezentantami siedmiu zbóż z jogurtu Bakomy – będą emitowane przed wybranymi programami telewizyjnymi. Każdy z bohaterów będzie zapowiadał program najbardziej odpowiadający jego osobowości.
0 1 0 8.10.2013Robert Lewandowski najbardziej medialnym piłkarzem w sierpniuNapastnik Borussii Dortmund utrzymał pierwszą pozycję w klasyfikacji najbardziej medialnych polskich piłkarzy występujących w ligach europejskich*. Robert Lewandowski wyprzedził najsilniejszego z konkurentów – Jakuba Błaszczykowskiego – o niemal 600 publikacji. To niektóre z wyników badania „Polska piłka” firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 7.10.2013Urszula Chim zakłada spółkę Pro LokoDziałalność rozpoczyna spółka Pro Loko, zajmująca się lokowaniem produktów. Została założona przez Urszulę Chim, która przez 8 lat pracowała dla Omnicom Media.
0 1 0 7.10.2013Popularność stron WWW polskich operatorów komórkowych – GemiusStrona internetowa Play jest odwiedzana przez największą liczbę polskich internautów. Na drugim miejscu znajduje się Orange, na trzecim T-Mobile, a na czwartym Plus. Orange króluje wśród starszych, a Play wśród młodszych użytkowników Internetu – wynika z porównania Gemiusa.
0 5 0 7.10.2013Wydatki banków na reklamę w trzecim kwartale 2013 r. a ich popularność w Internecie – analiza IMMIMM porównał wydatki na reklamy usług i produktów finansowych w trzecim kwartale 2013 r. ze skalą internetowych dyskusji na temat instytucji tego sektora. Top 10 finansowych reklamodawców otwiera Vivus Finance z wydatkami na poziomie prawie 26 mln zł, a zamyka Bank Millennium, który zainwestował w tym samym czasie w reklamę 12,2 mln zł.