0 1 0 0 0 27.05.2013Trade Media – nowa agencja marketingu w miejscu sprzedażyNa rynku debiutuje Trade Media – agencja zajmująca się kampaniami reklamowymi w sieciach sklepów, głównie w hiper- i supermarketach. Proponuje ona swoje usługi przede wszystkim producentom FMCG.
3 3 0 0 0 27.05.2013Rozgadana Dygant, tańcząca Różczka i wielki liść Wojewódzkiego w spotach Play (wideo)Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka i Kuba Wojewódzki wystąpili w spotach stanowiących kolejną odsłonę kampanii Play. Promują oferty dla osób przenoszących numer.
1 2 0 0 0 27.05.2013Aqua Slim zachęca do zerwania z kilogramami (wideo)Rozpoczęła się kampania trzech marek z portfolio firmy Valeant: Aqua Slim, Slim Coffee i Appetite Control. „Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo” – brzmi hasło pierwszej z nich, promującej Aqua Slim – rozpuszczalny w wodzie produkt wspomagający odchudzanie.
1 4 0 0 0 27.05.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKomunikacja produktowa 2.0. Nowe narzędzia nowego marketeraŚwiat zmienia się na naszych oczach. Również świat marketera. Każdy biznes, globalny czy lokalny, dąży do optymalizacji. Liczy się czas i efektywność każdego procesu, istotne są też koszty. (Artykuł promocyjny)
0 1 0 0 0 26.05.2013Marketingowcy pracują najwięcej?Brytyjscy badacze policzyli, że czas spędzany w pracy przez specjalistów ds. marketingu wydłużył się w ciągu ostatnich dwóch lat bardziej niż w wypadku pracowników innych działów w firmach.
0 1 0 0 1 26.05.20137 mitów marketingu społecznego„Marketing społeczny to wyłącznie robienie reklam”, „wyników tych działań nie da się mierzyć”, „social media można tu wykorzystywać tylko w wąskim zakresie” – to niektóre z mitów marketingu społecznego. Ich zestawienie, opracowane przez brytyjską ekspert Zoe Amar, opublikował „Guardian”.
1 1 0 0 0 26.05.2013Twitter wprowadza usługę targetowania reklam telewizyjnych (wideo)Usługa pozwoli reklamodawcom identyfikować użytkowników Twittera, którzy tweetują na temat marek reklamowanych właśnie w telewizji. Tym samym można będzie zwiększać zasięg prowadzonych kampanii.
1 1 0 0 0 24.05.2013Renault „żyje pełnią życia” (wideo)Captur to nazwa nowego crossovera marki Renault, którego reklamy można śledzić w mediach. Akcja wprowadzająca model samochodu, pod hasłem „Żyj pełnią życia”, adresowana jest przede wszystkim do młodych rodzin. Prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu, na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 24.05.2013ABR Sesta z agencją PRBrytyjska firma doradcza United Cast Entertainment Ltd. Company zajmie się obsługą firmy badawczej ABR Sesta. Współpraca dotyczy działań z zakresu public relations.
1 10 0 0 0 24.05.2013Lego prezentuje największy na świecie model z klocków – myśliwiec z „Gwiezdnych wojen” (wideo)23 maja Lego pokazało największy na świecie model wykonany z klocków. Replika znanego z „Gwiezdnych wojen” statku X-Wing w skali 1:1 została zaprezentowana na nowojorskim Times Square.