0 3 0 0 3 28.05.2013Greenpeace przyznał się do przeróbki reklamy PGEDziś o świcie w centrum Warszawy członkowie Greenpeace dokonali zmiany hasła reklamowego koncernu PGE: z „Robimy prąd od początku do końca” na „Trujemy węglem od początku do końca”. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na szkodliwość emisji powstających w wyniku spalania węgla.
0 1 0 0 0 28.05.2013Kampania prasowa BNP ParibasBank BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową promującą bankowość prywatną. Ogłoszenia prasowe pojawią się m.in. w miesięczniku „Forbes”. Kampania ma charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 28.05.2013Marka Danio wybrała agencję do obsługi programu konsumenckiegoProgram konsumencki marki Danio zrealizuje Marketing House. Agencja wygrała przetarg. Działania zakładają m.in. budowę strony WWW, konkursy i akcje specjalne skierowane do grupy docelowej marki.
1 5 0 0 1 28.05.2013Fabry odnaleziony – niestandardowa akcja społeczna (wideo)25 kwietnia w Warszawie odbył się finał akcji poszukiwawczej „Gdzie jest Fabry?”. Prowadzone działania miały na celu zwrócenie uwagi na osoby z tą rzadką chorobą genetyczną. Przez miesiąc w Internecie trwały niestandardowe działania.
0 1 0 0 0 27.05.2013CAM Media oskarża „Wprost” i PMPG o nieuczciwą konkurencjęFirma reklamy zewnętrznej CAM Media złożyła zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez tygodnik „Wprost”. Chodzi o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji sugerujących korupcyjne powiązanie firmy z ministrem transportu, Sławomirem Nowakiem.
0 1 0 0 0 27.05.2013IV Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych21 i 22 listopada Instytut Lotnictwa w Warszawie organizuje IV Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Celem Forum jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje naukowe i badawcze, m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy.
0 2 0 0 0 27.05.2013Cross-promocja Boscha i „Tajemnicy Zielonego Królestwa”Marka Bosch rozpoczyna współpracę z firmą 20th Century Fox. Przez osiem tygodni potrwa wzajemna promocja urządzeń AGD i filmu animowanego „Tajemnica Zielonego Królestwa”. Jednym z jej elementów jest aplikacja na Facebooku.
0 1 0 0 0 27.05.2013Najcenniejsze marki technologiczne – BrandZ Top 100Mimo malejącego tempa wzrostu wartości swojej marki Apple zachowuje 1. miejsce, z wartością 185 mld dolarów. Samsung, walczący o palmę pierwszeństwa na rynku smartfonów, osiągnął 51-procentowy wzrost wartości marki (średni ważony wzrost dla całego rankingu Top 100 wyniósł 7%), osiągając pułap 21 mld dol.
1 1 0 0 0 27.05.2013Szymon Majewski zapłaci rachunki słuchaczy Radia Eska (wideo)Wystartowała kampania reklamowa konkursu antenowego Radia Eska – „Szymon płaci Twoje rachunki”. Obejmuje działania w telewizji, kinie oraz Internecie. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski, prowadzący w radiu poranny program „Szymorning”.
0 1 0 0 0 27.05.2013Bayer i Tailor & Baker współpracująFirma Bayer nawiązała współpracę z agencją Tailor & Baker w zakresie działań BTL.