0 1 0 0 1 20.06.2013Type-in zamiast CAPTCHA – nowy format reklamy internetowejNowy format reklamy internetowej – Type-in – zostanie wprowadzony na polski rynek przez firmę Interactions. Jest to rodzaj przekazu wykorzystujący mechanizm weryfikacji polegający na przepisaniu tekstu, znany m.in. z kodów CAPTCHA.
1 1 0 0 0 20.06.2013„Nasze podwórko, ich azyl” – kampania ISP z okazji Światowego Dnia Uchodźcy (wideo)20 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Uchodźcy. Z tej okazji Instytut Spraw Publicznych zainicjował kampanię „Nasze podwórko, ich azyl”. Spot ukazujący ucieczkę mężczyzny przed agresywnym psem ma być analogią do losów przymusowych migrantów.
2 1 0 0 0 20.06.2013„Sprawdzony sposób na miłość” – kampania serwisu Sympatia Plus (wideo)17 czerwca wystartowała kampania wizerunkowa serwisu Sympatia Plus, należącego do Grupy Onet. Działania reklamowe pod hasłem „Sprawdzony sposób na miłość” będą prowadzone w radiu, kinie, prasie oraz w serwisach internetowych i potrwają do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 20.06.2013Mieszanka Krakowska z letnią kampaniąOd 1 czerwca trwają działania promujące Mieszankę Krakowską firmy Wawel. Kampania pod hasłem „Radość i beztroska – Mieszanka Krakowska” obejmuje reklamę radiową i zewnętrzną.
0 1 0 0 0 19.06.2013Getin Noble Bank z nagrodą Innovation LionsProjekt Getin Noble Banku – karta płatnicza MasterCard Display z wbudowanym wyświetlaczem – zdobył jedną z trzech nagród przyznanych w kategorii Innovation Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Drugi polski nominowany – agencja K2 z projektem „PZU Drive” – nagrody nie otrzymał.
0 1 0 0 1 19.06.2013Lubella kupiła markę MalmaNależąca do grupy Maspex Wadowice Lubella sfinalizowała transakcję zakupu od syndyka malborskiej marki Malma. Spółka kupiła m.in. linie do produkcji makaronów z zakładów w Malborku i Wrocławiu.
0 1 0 0 0 19.06.2013LG Electronics Polska z kampanią rekomendacyjną na temat smartfonówSpółka LG Electronics Polska przeprowadziła kampanię „Zostań testerem LG”. Jej celem było znalezienie liderów opinii w kategorii mobile.
0 1 0 0 0 19.06.2013Niższa cena i gwarantowany upominek najskuteczniejszą formą promocji – badanie OMDObniżenie ceny produktu jest uznawane za najlepszą formę promocji. Do wzięcia udziału w konkursie danej marki zachęca Polaków gwarancja otrzymania nawet drobnej nagrody. To wnioski z badania na temat atrakcyjności promocji i konkursów, przeprowadzonego przez dom mediowy OMD.
0 3 0 0 0 19.06.2013Zwycięzcy POPAI Poland Awards 2013Znane są wyniki szóstej edycji POPAI Poland Awards 2013. W ramach tego konkursu oceniane są najlepsze rozwiązania ekspozycyjne w miejscu sprzedaży (ekspozytory, display, POSM).
0 2 0 0 0 19.06.2013Polskie Radio czyta w myślach – aplikacjaPodczas 17. Pikniku Naukowego osoby odwiedzające stanowisko portalu PolskieRadio.pl mogły przetestować aplikację dopasowującą muzykę do ich stanu emocjonalnego.