2 4 0 0 0 16.04.2013Żebrowski i Hołowczyc przenieśli firmy do Play (wideo)Nowymi twarzami rozpoczynającej się 16 kwietnia kampanii Play zostali aktor Michał Żebrowski oraz rajdowiec Krzysztof Hołowczyc. Namawiają do przeniesienia numeru firmowego do tego operatora.
0 1 0 0 0 16.04.2013Fast food w Polsce coraz popularniejszy – zbadał ARC Rynek i OpiniaCoraz więcej Polaków odwiedza lokale szybkiej obsługi, czyli popularne fast foody. Od ubiegłego roku liczba Polaków jedzących w tych miejscach zwiększyła się o kilka procent, zaś w ciągu ostatnich czterech lat o 10%.
0 1 0 0 0 16.04.2013Lotos pod opieką Grey Worldwide WarszawaW najbliższych latach markę Lotos będzie obsługiwać agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, która działa w ramach Grey Group.
4 1 0 0 0 16.04.2013Piotr Żyła twarzą przekąsek Beskidzkich (wideo)Piotr Żyła – popularny skoczek narciarski – został twarzą marki Beskidzkie firmy Aksam. 16 kwietnia wyemitowano pierwszy spot z udziałem sportowca. Hasło kampanii brzmi: „Cokolwiek robisz – bądź sobą, jesteśmy z Tobą”.
0 1 0 0 0 16.04.2013Centrum Wina pod opieką agencji PRCentrum Wina w drodze przetargu na działania public relations wybrało agencję Consulting & More.
1 1 0 0 0 16.04.2013Do szpilek pasuje plaster – przekonuje Viscoplast (wideo)Rozpoczęła się kampania pod hasłem „Viscoplast, stopy go uwielbiają!”. Telewizyjne spoty reklamowe i bannery w serwisach WWW będą promować linię plastrów wytwarzanych przez 3M pod tą marką.
0 1 0 0 1 16.04.2013Rebranding PZU tańszy niż zakładanoZdaniem Andrzeja Klesyka, prezesa PZU, rebranding marki kosztował mniej niż 30 mln złotych. To kwota niższa niż założono w budżecie koncernu.
0 1 0 0 0 16.04.2013Dania gotowe Pudliszek z EdelmanemOd 1 kwietnia agencja Edelman Polska prowadzi działania PR dotyczące nowości z portfolio dań gotowych marki Pudliszki.
1 1 0 0 1 16.04.2013Kampania telewizyjna dań Lubelli (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna promująca nową propozycję w ofercie Lubelli – dania Szybko z patelni.
0 1 0 0 0 16.04.2013Wittchen wybrał realizatora działań w social mediaFirma Wittchen nawiązała współpracę z agencją Bird & Co. Agencja zajmie się kompleksowymi działaniami tej marki w mediach społecznościowych.