Zaangażowanie społeczne Polaków – raport TNS Polska i Groupon Polska - Marketing przy Kawie
Zaangażowanie społeczne Polaków – raport TNS Polska i Groupon Polska
  • 0
  • 1
18.07.2013

Zaangażowanie społeczne Polaków – raport TNS Polska i Groupon Polska

Polacy dostrzegają potencjał wspólnego działania – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie Groupon Polska. Niemal 90 proc. badanych wierzy, że działając w grupie, są skuteczniejsi i mogą osiągnąć więcej. 80 proc. ankietowanych zadeklarowało, że wspólne działanie daje im satysfakcję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 lipca 2013