1 1 0 0 0 15.04.2013Wilq ujawnia prawdę o Hoop Coli (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Hoop Coli, której twarzą został Wilq – komiksowy superbohater.
0 4 0 0 0 15.04.2013„Kraków to stan umysłu” – Miss Polski 2012 zachęca do studiowania w Krakowie16 kwietnia rozpoczyna się kampania promocyjna miasta, zachęcająca do studiowania w Krakowie. Jej twarzami są: Katarzyna Krzeszowska (Miss Polski 2012), Maciej Kot (brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich) i Michał Gazda (zdobywca złotego medalu w zawodach Robot Challenge).
1 1 0 0 0 15.04.2013Wędliny Madej Wróbel z pierwszą kampanią telewizyjną (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Madej Wróbel, dotycząca nowej linii produktowej.
0 1 0 0 0 15.04.2013Krzysztof Wielicki na Forum IAB w czerwcu„Sukces liczy się naprawdę, kiedy »doniesie się« go do bazy” – Krzysztof Wielicki, himalaista, niestrudzony zdobywca i biznesmen otworzy Forum IAB 2013, które odbędzie się 5 i 6 czerwca w salach Multikina warszawskich Złotych Tarasów. Podczas prelekcji opowie, jak zdobywanie górskich szczytów i zarządzanie łączy ta sama filozofia pokonywania przeszkód i osiągania celów.
2 1 0 0 0 14.04.2013Zapaśnik sumo atakuje na stadionie – wirusowa kampania marki Devk (wideo)Zapaśnik sumo szarżujący przez kolejne rzędy krzesełek – taką scenę zobaczyli widzowie na stadionie w Leverkusen. Była to kampania wirusowa niemieckiego ubezpieczyciela, firmy Devk.
0 1 0 0 0 14.04.2013General Motors znowu kupuje reklamy na FacebookuGeneral Motors ponownie kupi reklamy na Facebooku. Decyzję ogłoszono jedenaście miesięcy po głośnym rozstaniu reklamowym obu koncernów.
1 1 0 0 0 14.04.2013Billboard z hologramem promuje nowy model butów Nike (wideo)Holograficzny nośnik reklamy zewnętrznej promuje w Amsterdamie nowy model butów Nike. Kampanię przygotowała agencja Mindshare i operator reklamy outdoorowej JCDecaux.
1 2 0 0 0 13.04.2013Timotei promuje kosmetyki z ekstraktem róży z Jerycha (wideo)12 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa szamponów i odżywek do włosów z esencją z róży jerychońskiej. Produkty oferuje marka Timotei (Unilever).
0 1 0 0 0 12.04.2013Zarząd NC+ przeprasza klientów12 kwietnia na swojej stronie internetowej NC+ opublikowała list, w którym zarząd firmy przeprasza abonentów. Ten sam list w formie płatnego ogłoszenia pojawił się również w dziennikach, m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”.
0 1 0 0 0 12.04.2013Globalne wydatki na reklamę w 2012 roku: wzrost wszędzie z wyjątkiem EuropyWzrost w skali roku wyniósł 3,2%, do 557 miliardów dolarów. Jedynie w Europie na reklamę wydano mniej – wynika z kwartalnego raportu Nielsena.