1 2 0 0 0 30.09.2013MK Cafe Premium kontynuuje kampanię z udziałem baristów (wideo)W telewizji, na outdoorze i na Facebooku prowadzona jest kampania MK Cafe Premium. Marka kontynuuje działania pod hasłem „Polecana przez baristów”.
0 1 0 0 0 30.09.2013Wyniki rankingu Top Marka 2013Dziesięć najaktywniejszych branż i 50 najbardziej medialnych brandów w prasie wyłoniono w szóstej edycji rankingu Top Marka 2013. Najwięcej pisano o branży motoryzacyjnej.
0 1 0 0 0 30.09.2013Groupon Starter urzeczywistni 6 ciekawych inicjatyw społecznychSiłownia w parku na warszawskim Mokotowie, bezpieniężna kawiarnia w Krakowie, ożywienie wrocławskiego Nadodrza – m.in. na te projekty najchętniej głosowali internauci na platformie Groupon Starter. Autorzy sześciu zwycięskich pomysłów otrzymają na ich realizację po 10 tys. zł.
0 3 0 0 0 30.09.20135 rzeczy, które warto wiedzieć o Dentsu, planującym przejęcia agencji w PolsceJapoński holding reklamowy Dentsu zapowiedział globalną ekspansję. Budżet przygotowany na przejęcia w Polsce może wynieść nawet 100 mln zł. Oto pięć rzeczy, które warto wiedzieć o Dentsu.
0 2 0 0 0 30.09.2013SOS Wioski Dziecięce z kartkami świątecznymiRuszyła sprzedaż charytatywnych kartek świątecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Oferta skierowana jest do firm zaangażowanych społecznie, które chcą pomóc najbardziej potrzebującym. Dostępne są też animowane i statyczne kartki elektroniczne.
0 1 0 0 0 30.09.2013Ukazał się raport „Mobile commerce w Polsce 2013”30 września premierę ma raport „Mobile commerce w Polsce 2013”. Skierowany jest do osób i firm, które poszukują danych na temat polskiego rynku m-commerce, a także porad, na co zwrócić uwagę, by efektywnie wykorzystać ten nowy kanał komunikacyjny w swoim biznesie.
0 1 0 0 0 30.09.2013Amazon zatrudni w Polsce 6 tys. osóbGigant handlu internetowego Amazon zamierza stworzyć w Polsce i Czechach centra logistyczne. W trzech polskich punktach zatrudnienie znalazłoby około 6 tys. osób.
2 1 0 0 0 30.09.2013Gillette z ekstremalnymi testami maszynki (wideo)W kampanii online Gillette sprawdza, czy można ogolić się podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4 tys. metrów. Na Facebooku marka zachęca też do nadsyłania propozycji kolejnych wyzwań.
0 2 0 0 0 30.09.2013Durex nie pozwoli zapomnieć o ukochanejZ okazji Dnia Chłopaka Durex przygotował wtyczkę internetową „Love Hacker”. Podpowie ona surfującym po Sieci mężczyznom lepsze sposoby spędzenia czasu niż przeglądanie stron internetowych.
1 1 0 0 0 30.09.2013Skarpetki bez pary nawołują: „Ocal nogę!” (wideo)Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej zainicjowało kampanię profilaktyki zdrowotnej „Ocal nogę!”. Jej tematem są choroby niedokrwienne kończyn.