1 1 0 0 1 18.04.2013Kit Kat zaprasza na przerwę z nowym batonem (wideo)Kit Kat, marka należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z Kit Kat”. Celem jest wzmocnienie pozycjonowania brandu.
1 1 0 0 0 18.04.2013Sotrender publikuje raport o kryzysach w mediach społecznościowychRaport „Kryzys w czasach Facebooka“ przygotowany przez Sotrendera to opracowanie przedstawiające najważniejsze wnioski z kryzysów i sytuacji problematycznych w social media, które wydarzyły się w Polsce od początku 2012 r.
2 3 0 0 0 18.04.2013Topex rusza z pierwszą kampanią po rebrandingu (wideo)19 kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa marki narzędzi ręcznych Topex, pod hasłem „Topex. Niezbędny tak jak Ty”. To pierwsza ogólnopolska kampania po rebrandingu przeprowadzonym we wrześniu 2012 r.
0 1 0 0 0 18.04.2013Pizza Dominium przedłuża współpracę z agencją PRAgencja VanguardPR wspiera działania promujące 20-lecie istnienia sieci pizzerii Pizza Dominium w ramach przedłużonej współpracy z tą marką.
1 1 0 0 0 18.04.2013„1% – Wybierz mądrze” – zainwestuj rozważnie (wideo)Powstała kampania społeczna zachęcająca do rozważnego wyboru organizacji, którym warto przekazać 1% podatku dochodowego. Działania obejmą emisję spotów telewizyjnych.
0 2 0 0 0 17.04.2013KKS Lech Poznań ma nowego sponsoraFirma bukmacherska Start-Typ Sport została strategicznym sponsorem walczącego o mistrzostwo Polski klubu KKS Lech Poznań.
1 1 0 0 0 17.04.2013Marcin Perchuć „pędzikiem” daje pożyczkę w ING Banku Śląskim (wideo)Pojawił się kolejny spot w trwającej od lutego kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego. Nowa odsłona promuje Pożyczkę Superszybką.
0 1 0 0 0 17.04.2013Firma HJ Heinz wybrała agencję reklamowąAgencja Change Integrated wygrała przetarg organizowany przez HJ Heinz Polska.
1 1 0 0 0 17.04.2013Łowca Promocji wkracza do Żabki (wideo)17 kwietnia Żabka rozpoczęła kampanię reklamową. Pojawiła się w niej nowa postać – Łowca Promocji.
1 1 0 0 1 17.04.2013Diabeł mówi dobranoc w spocie Banku Pocztowego (wideo)7 kwietnia rozpoczęła się ostatnia część kampanii Banku Pocztowego pod hasłem „Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy”.