0 2 0 0 0 22.07.2013Bank Nordea z kampanią internetową Lokaty DynamicznejRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii banku Nordea. W Internecie promowana jest Lokata Dynamiczna banku.
0 6 0 0 0 22.07.2013Pierwszy konkurs na najlepszy polski blog prawniczyPolskiPrawnik.pl – portal o branży prawniczej i ludziach, którzy ją tworzą – rozstrzygnął konkurs na najlepiej prowadzone blogi o tematyce prawnej. Tytuł Grand Law Blog 2013 zdobył „Przesył energii” prowadzony przez Piotra Zamrocha. W plebiscycie czytelników zwyciężył Mikołaj Lech z „Prawną ochroną znaków towarowych”.
0 1 0 0 0 22.07.2013Weber Shandwick otwiera biuro w Turcji oraz w KuwejcieAgencja Weber Shandwick otwiera biuro w Stambule w Turcji i zatrudnia Sedę Yalcin, aby kierowała nim na tym rynku. Nowy oddział powstanie także w Kuwejcie – poprowadzi go Rosie Muhanna.
0 4 0 0 0 22.07.2013Nostresowe strefy PZU na polskich plażachOd połowy lipca do końca sierpnia na wybranych polskich plażach dostępne będą Nostresowe strefy PZU. Organizatorzy przygotowali przestrzeń do relaksu oraz zabawy dla dzieci i dorosłych. Będzie można także skorzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu czy naładować baterię telefonu.
1 1 0 0 0 22.07.2013Darmowa kawa od Douwe Egberts dla niewyspanych podróżnych (wideo)Na lotnisku O.R.Tambo w RPA stanął automat do napojów z logo Douwe Egberts. Aby otrzymać kubek gorącej kawy, podróżni musieli ziewać.
0 1 0 0 0 22.07.2013FC Barcelona najpopularniejszym klubem sportowym w social media – raport The Social LeagueZenithOptimedia i Sponsorship Intelligence opublikowały globalny ranking popularności klubów sportowych w social media: The Social League. Na czele rankingu znalazł się klub FC Barcelona (43 mln fanów na Facebooku i 9,1 mln na Twitterze). Drugie miejsce zajął Real Madryt (38 mln fanów na Facebooku i 7,9 mln na Twitterze).
0 1 0 0 0 22.07.2013Dlaczego Polacy nie kupują on-line? – badanie Gemiusa28 proc. ankietowanych Polaków nigdy nie robiło zakupów przez Internet, ale co trzeci z nich ma zamiar spróbować takiej formy nabywania produktów w przyszłości – pokazało badanie Gemiusa. Najczęstszym powodem niekupowania w Sieci jest brak możliwości obejrzenia produktu.
0 1 0 0 0 22.07.2013Orbita i Social Art odcinają się od stanowiska Brainshake w sporze z PorscheFirmy Orbita i Social Art wydały oświadczenie w sprawie stanowiska członków i zarządu Grupy &more oraz firmy Brainshake w kontekście dyskusji na temat przetargu przeprowadzonego przez Porsche Polska. Prezes Brainshake, po tym jak jego firma odpadła w przetargu, rozpoczął dyskusję na temat reguł narzuconych agencjom reklamowym ubiegającym się o prowadzenie obsługi kreatywnej marki.
0 1 0 0 2 19.07.2013Awantura między Brainshake a PorscheŁukasz Smoliński, prezes agencji Brainshake swoim wpisem na Facebooku na temat przetargu przeprowadzanego przez Porsche wywołał wczoraj szerokie kontrowersje. Publicznie ogłosił swoje niezadowolenie ze sposobu przeprowadzenia przetargu.
2 1 0 0 0 19.07.2013Kobieta i mężczyzna szukają drogi. Dwa internetowe spoty NaviExpert (wideo)Rozpoczęła się kampania promocyjna NaviExpert – nawigacji na telefony komórkowe i tablety. Filmy reklamowe w wersji o kobietach oraz o mężczyznach pojawią się w Internecie.