1 2 0 0 0 22.04.2013Husqvarna z kampanią reklamową na 2013 rok (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania reklamowa marek firmy Husqvarna. Ma ona zaprezentować nowości z oferty produktowej na obecny rok oraz aktualne promocje.
0 1 0 0 0 22.04.2013Evernote w Polsce pod opieką agencji PRPierwszy na polskim rynku projekt komunikacyjny dla amerykańskiej firmy Evernote Corporation – dostawcy aplikacji pomagającej użytkownikom zapamiętywać informacje – przygotowała agencja Clue PR.
2 1 0 0 3 22.04.2013Zbigniew Wodecki i „Królowa Internetu” w duecie (wideo)Zbigniew Wodecki i „Królowa Internetu” – Baśka Kwarc z klatki B – wystąpili w klipie poświęconym idei Pokojów Życzliwości, czyli stworzenia dzieciom miejsc w szpitalu, w których będą mogły, bawiąc się, zapomnieć o rozłące z rodzicami. Pomysłodawcą akcji jest Stowarzyszenie Pozytywne.com, które zajmuje się realizacją projektu.
1 1 0 0 0 22.04.2013Kampania w stylu „Mad Men” promuje „Kompendium HR” (wideo)Grupa Pracuj Solutions rozpoczęła kampanię promującą „Kompendium HR” – roczny almanach dla branży human resources. W działaniach nawiązano do stylistyki serialu „Mad Men”.
0 1 0 0 0 22.04.2013Katarzyna Glinka w kampanii farb do włosów GarnierReklamy z Katarzyną Glinką – ambasadorką Garniera – będą zachęcać czytelniczki pism kobiecych do zmiany koloru włosów farbą Color Naturals.
0 1 0 0 0 22.04.2013Pozytywiści Roku 2012 – Fundacja „Wokulski” przyznała swoje nagrodyEwa Błaszczyk została Pozytywistką Roku 2012 w dziedzinie badań i rozwoju, a Olga Kozierowska-Skwarło – w kategorii Otoczenie biznesu. Znalazły się one w gronie laureatów konkursu Fundacji „Wokulski”. Statuetki i medale wręczono 17 kwietnia.
1 1 0 0 0 22.04.2013Vichy żegna szarość w kampanii reklamowej kremu BB (wideo)Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nowy dermokosmetyk marki Vichy (L’Oreal). Hasłem działań reklamowych jest „Koniec z szarością!”.
0 13 0 0 0 21.04.2013Strażak, dziennikarz, polityk, piłkarz – jakim zaufaniem cieszą się poszczególne zawody? (European Trusted Brands)Wśród zawodów największym zaufaniem Polaków cieszą się te związane z ochroną życia i zdrowia, najmniejszym – polityczne. To główny wniosek z najnowszego badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
0 3 0 0 0 21.04.201350% internautów czyta blogi (raport)Połowa użytkowników Internetu zagląda na blogi przynajmniej raz w miesiącu, a jedna trzecia czytelników blogów sugeruje się opiniami blogerów przy dokonywaniu zakupów – wynika z badania „Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość – wizerunek – znaczenie” autorstwa Tomasza Barana z panelu badawczego Ariadna i Anny Miotk z firmy Newspoint.
0 1 0 0 0 21.04.2013Polskie Badania Czytelnictwa w aplikacji mobilnejPBC wprowadzają na rynek płatną aplikację na smartfony z danymi o czytelnictwie badanych tytułów prasowych. 19 kwietnia aplikacja pojawiła się w App Store (iOS) i Google Play (Android).