0 1 0 0 0 11.10.2013KFC wybrało agencję kreatywnąPrzetarg na obsługę kreatywną marki KFC wygrała agencja McCann Worldgroup. Zajmie się koncepcją kreatywną całej marki oraz działaniami ATL i BTL w mediach tradycyjnych oraz w Internecie.
0 1 0 0 2 11.10.2013Polscy internauci najmniej ufają blogerom i politykom – badanie IIBR (infografika)Czytanie blogów jest popularne wśród polskich internautów. Użytkownicy Sieci poszukują na nich głównie informacji o nowych produktach, jednak nie są przekonani o wiarygodności rekomendacji blogerów – takie są wnioski z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IIBR.
1 1 0 0 0 11.10.2013Banki Spółdzielcze kontynuują kampanię „# jak VIP”Banki Spółdzielcze z Grupy BPS kontynuują kampanię „# jak VIP”. Tym razem w trasę po Warszawie wyruszył zielony fotel. Osoby, które w nim usiądą, mogą się sfotografować, a następnie odszukać w galerii zdjęć na Instagramie i Facebooku.
1 1 0 0 0 11.10.2013KLM zamienia samolot w salę kinową (wideo)Linie lotnicze KLM zaprosiły 300 dzieci na niecodzienny seans filmowy. Mali widzowie obejrzeli przedpremierowy pokaz „Samolotów” Disneya. Film został jednak wyświetlony nie w sali kinowej, lecz na pokładzie samolotu.
1 1 0 0 0 11.10.2013Akademia Przyszłości zdradza sekret (wideo)Akademia Przyszłości Stowarzyszenia „Wiosna” startuje z nowym spotem, a zarazem kolejną odsłoną kampanii „Kup indeks”. W tym roku motywem przewodnim prowadzonych działań jest odkrywanie sekretów.
1 1 0 0 0 11.10.2013Kolejne nagrody Golden Drum dla Polaków – Grand Prix dla 180Heartbeats + Jung v. Matt (wideo)Ogłoszono kolejnych zwycięzców Festiwalu Golden Drum. Nagroda Grand Prix powędrowała do 180Heartbeats + Jung v. Matt, złoto zdobyły Leo Burnett i Ogilvy & Mather Warsaw.
1 1 0 0 0 11.10.2013Kevin Spacey na deskorolce – reklama aplikacji mobilnej BZ WBK (wideo)Bank Zachodni WBK przygotował kolejną odsłonę kampanii promującej Konto Godne Polecenia. Tym razem Kevin Spacey reklamuje mobilną aplikację, jeżdżąc na deskorolce.
1 1 0 0 0 11.10.2013Czy Matka Natura ma polskie korzenie? – pyta Hortex (wideo)10 października rozpoczęła się kampania promująca soki jabłkowe Hortexu. W spotach po raz pierwszy wprowadzono postać Matki Natury. Towarzyszy jej znany z wcześniejszych kreacji ekspert marki.
2 2 0 0 0 11.10.2013Leśnicy z Pomorza zwrócą właścicielom rzeczy „zgubione” w lesie (wideo)Leśnicy z Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku wspólnie ze Stowarzyszeniem Eko-Inicjatywa prowadzą kampanię społeczną „Czyste Lasy”. „Twoje śmieci, wspólny problem” to hasło przewodnie obecnego cyklu informacyjno-edukacyjnego.
1 1 0 0 0 11.10.2013Natasza Urbańska promuje zakupy w Sieci w kampanii e-Izby (wideo)Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała kampanię „Kupuję w Internecie”. Celem akcji jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie mogą być łatwe, szybkie i wygodne. Przekonuje o tym m.in. Natasza Urbańska.