0 4 0 0 2 2.08.2013Wydatki reklamowe instytucji finansowych a popularność w social media – raport IMMRekordziści z branży finansowej w ciągu miesiąca na reklamę wydawali kilkanaście milionów złotych. Nie zawsze jednak duże wydatki reklamowe równają się zwiększonemu zainteresowaniu potencjalnych i obecnych klientów – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 2.08.2013Procter & Gamble, największy reklamodawca świata, przenosi część budżetu do InternetuProcter & Gamble ogłosił, że aż 25–35 proc. budżetu reklamowego przeznaczy na działania w Internecie. To konsekwencja gorszych wyników finansowych firmy w drugim kwartale 2013 r.
0 7 0 0 0 1.08.2013Łódzki przystanek Jerzego JanowiczaPrzystanek tramwajowy zamieniony w kort tenisowy i spotkanie fanów z półfinalistą Wimbledonu – takie atrakcje w ramach akcji „Przystanek Janowicza” zaserwował łodzianom Atlas, będący głównym sponsorem tenisisty.
0 3 0 0 0 1.08.2013Banki zainteresowane wdrożeniem płatności mobilnych – badanie First Data PolskaBanki deklarują zainteresowanie wdrożeniem płatności mobilnych – odnotowano w sondażu przeprowadzonym przez First Data Polska. Instytucje preferują moduł NFC na karcie SIM (38%) oraz kody QR (25%).
0 1 0 0 0 1.08.2013Enterprise Investors sprzedał Ströerowi udziały w Ballroom InternationalEnterprise Venture Fund I (EVF) – fundusz venture capital zarządzany przez Enterprise Investors (EI) sprzedał koncernowi Ströer Media 34,65% udziałów w Ballroom International – niezależnej sieci sprzedaży reklamy internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej i Turcji.
1 1 0 0 0 1.08.2013Banki Spółdzielcze z kampanią w Warszawie (wideo)W Warszawie rozpoczyna się kampania reklamowa „# jak VIP” Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród młodych mieszkańców stolicy i okolic.
0 2 0 0 0 1.08.2013Storck reklamuje czekolady Merci w MultikinieStorck rozpoczął kampanię reklamową czekolad Merci w 28 kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media. Prowadzone są działania off-screen.
0 1 0 0 0 1.08.2013Kampania rekomendacji napojów Fortuny„Mniej znaczy więcej” – tak brzmi hasło kampanii rekomendacji napojów marki Fortuna, prowadzonej przez Streetcom Polska. Zaproszono do niej 2,5 tys. konsumentów ze społeczności Streetcomu.
0 1 0 0 0 1.08.2013Totalizator Sportowy i Tauron Polska Energia sponsorami polskich koszykarzyTotalizator Sportowy został sponsorem strategicznym koszykarskiej reprezentacji Polski. Sponsorem głównym będzie Tauron Polska Energia. Umowa została podpisana pod koniec lipca. Totalizator został również oficjalnym sponsorem Tauron Basket Ligi.
0 1 0 0 0 1.08.2013„Agencje social media” – raport Interaktywnie.com (infografika)Serwisy społecznościowe mają już za sobą fazę najintensywniejszego rozwoju. Rozpoczął się etap wypracowywania coraz to wymyślniejszych sposobów na przekuwanie aktywności użytkowników w zyski. Prym na rynku wiedzie Facebook – wynika z raportu „Agencje social media”, zaprezentowanego przez Interaktywnie.com z Grupy Money.pl.