Wydatki reklamowe instytucji finansowych a popularność w social media – raport IMM
  • 0
  • 4
2.08.2013

Wydatki reklamowe instytucji finansowych a popularność w social media – raport IMM

Rekordziści z branży finansowej w ciągu miesiąca na reklamę wydawali kilkanaście milionów złotych. Nie zawsze jednak duże wydatki reklamowe równają się zwiększonemu zainteresowaniu potencjalnych i obecnych klientów – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartłomiej Juszczyk

11 lat temu

W ubiegłym roku

kilka przetargów na obsługę social mediową organizowanych przez Banki, deklarowało budżety miesięczne na poziomie... 2.000 zł netto (to nie żart) przy oczekiwaniu całodobowej obsługi kanałow SM.
Amen.

Rozwiń komentarze

2 sierpnia 2013

1 sierpnia 2013