0 1 0 0 0 12.08.2013Barka Nestea na mazurskich jeziorachW sierpniu rozpoczęła się wakacyjna akcja samplingowa marki Nestea. Elementem promocji jest barka pływająca po mazurskich jeziorach. Akcja stanowi część kampanii „Początek czegoś niezwykłego”.
0 1 0 0 0 12.08.2013Konferencja „Barometr CSR, czyli co polski konsument sądzi o odpowiedzialnym biznesie?”10 września w Warszawie odbędzie się bezpłatna konferencja „Barometr CSR, czyli co polski konsument sądzi o odpowiedzialnym biznesie?”. Spotkanie organizowane przez SGS Polska będzie okazją do ogłoszenia wyników pierwszej edycji badania opinii konsumentów na temat odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
1 1 0 0 0 12.08.2013Anna Przybylska w kampanii Garnier Color Naturals (wideo) [aktualizacja]Rozpoczęła się pierwsza kampania Garnier Color Naturals z udziałem Anny Przybylskiej. Kreacje z wizerunkiem aktorki, która zmieniła kolor włosów na jasny blond, będą emitowane w telewizji i publikowane w prasie.
0 1 0 0 1 11.08.2013Najsłynniejsza lalka świata traci popularnośćSprzedaż lalki Barbie spada od roku, w ostatnim kwartale aż o 12 proc. Zyskują lalki o mniej konwencjonalnym wyglądzie.
0 1 0 0 0 11.08.2013Facebook planuje wprowadzenie reklam wideo: zarobi miliard dolarów w 2014 r.?Według raportu banku inwestycyjnego Morgan Stanley, wartość reklamy wideo na Facebooku wyniesie w przyszłym roku miliard dolarów. Do 2020 r. wzrośnie ponad sześciokrotnie.
0 2 0 0 0 9.08.2013Badanie Radio Track (maj–lipiec 2013 r.)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. Jego wyniki informują o najnowszych wynikach słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 2 0 0 0 9.08.2013Electrolux promuje piekarnik parowy (wideo)Rozpoczyna się kampania promująca piekarniki parowe Electrolux CombiSteam DeLuxe. Jej celem jest promocja produktu wprowadzonego właśnie do oferty marki.
0 1 0 0 0 9.08.2013Co najbardziej denerwuje na profilach marek w social media? (infografika)Błędy ortograficzne i językowe na profilach marek w mediach społecznościowych najbardziej denerwują brytyjskich internautów – wynika z badania przeprowadzonego przez Disruptive Communications. Rezultaty zaprezentowano w postaci infografiki.
0 1 0 0 0 9.08.2013Flora przygotuje do Maratonu WarszawskiegoRusza internetowa akcja „Wyzwanie Flory”. Będzie zachęcać do zdrowego trybu życia. Ambasadorem kampanii margaryny jest Mateusz Jasiński – instruktor lekkoatletyki i redaktor naczelny portalu Treningbiegacza.pl. Finaliści wezmą udział w „Biegu na piątkę” podczas Maratonu Warszawskiego.
1 4 0 0 0 9.08.2013Koncertowy Volkswagen Beetle (wideo)3 sierpnia w Warszawie odbyło się osiem ulicznych koncertów gitarowych promujących samochód Volkswagen Beetle. Rockowych solówek Jakuba Frydrycha mogli posłuchać bywalcy popularnych stołecznych lokali.