Najsłynniejsza lalka świata traci popularność
  • 0
  • 1
11.08.2013

Najsłynniejsza lalka świata traci popularność

Sprzedaż lalki Barbie spada od roku, w ostatnim kwartale aż o 12 proc. Zyskują lalki o mniej konwencjonalnym wyglądzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ojciec dwóch córek

9 lat temu

Ciekawe dorabianie ideologii

"Jak powiedziała Cathy Cline, prezes ds. marketingu Mattel, marka Monster High – reklamowana jako alternatywa dla Barbie – wskazuje dziecięcym konsumentkom, że wady wyglądu mogą być fajne." To ciekawe. Owszem. Lalki mają różne kolory "skóry" - w tym trupi, jak na wampira przystało - skrzydła, jaszczurze narośla, wampirze uszy, ale są bardziej anorektyczne od Barbie. Niektóre nawiązują stylem do do postaci z mangi - raczej tej dla dorosłych. Elementy, które wyżej wspomniałem, to nie wady wyglądu, a atrybuty postaci. W porónaniu do lalek z serii Monster High Barbie i Ken, to niewinne przedszkolaki.:-)

11 sierpnia 2013

9 sierpnia 2013