1 1 0 0 0 10.06.2013„Poznaj mBank na nowo” – kampania (wideo)10 czerwca rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa mBanku oferującego nowe funkcjonalności w serwisie transakcyjnym. W działaniach prezentowane są: serwis bankowości internetowej oraz oferta „na start”.
0 1 0 0 0 10.06.2013AstraZeneca wybrała agencję PRFirma AstraZeneca rozpoczęła współpracę z Vision Group. W ramach zawartej umowy agencja zajmie się doradztwem oraz realizacją działań public relations i public affairs w obszarze tematycznym chorób układu oddechowego oraz kardiologii.
1 1 0 0 0 10.06.2013„Gdzie rodzą się idee, które procentują w biznesie?” – kampania Europejskiego Forum Nowych Idei (wideo)10 czerwca rusza kampania „Gdzie rodzą się idee, które procentują w biznesie?”, promująca Europejskie Forum Nowych Idei 2013.
0 1 0 0 0 10.06.2013Employer Branding Excellence Awards 2013 rozdane5 czerwca w hotelu Hilton w Warszawie odbyła się kolejna edycja Employer Branding Management Summit. Podczas konferencji wyróżnionym pracodawcom wręczono Employer Branding Excellence Awards 2013. W gronie zwycięzców znaleźli się m.in. Ernst & Young, PKO Bank Polski czy UBS Poland Service Centre.
1 1 0 0 0 10.06.2013Rapujący Piotr Adamczyk w reklamie Eurobanku (wideo)Rusza kolejna odsłona kampanii Eurobanku. Tym razem Piotr Adamczyk wciela się w rolę rapera, który wykonuje utwór będący zachętą do wzięcia kredytu w promocji „Prosty kredyt na wyciąg z konta”.
0 1 0 0 0 10.06.2013Stowarzyszenie Agencji Reklamowych ostrzega przed pochopną regulacją reklamy zewnętrznejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR) ostrzega, że pochopnie uchwalona ustawa mająca oczyścić krajobraz ze szpecących reklam może zaszkodzić gospodarce. Stąd apel do zespołu prezydenckiego o konsultacje z branżą.
0 1 0 0 0 10.06.2013M@il My Day – podsumowanie konferencji22 maja odbyła się pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona e-mail marketingowi – M@il My Day. Wzięło w niej udział ponad dwieście osób, które przybyły do krakowskiego Multikina, by wysłuchać szesnastu ekspertów e-mail marketingu i dziedzin pokrewnych.
1 1 0 0 0 10.06.2013Polskie studio produkcyjne z animacją do kampanii społecznej w Katarze (wideo)Platige Image stworzyło 25-minutową animację „Hero and the message” dla Komitetu Organizacyjnego Narodowego Dnia Kataru. Zamówienie złożyła spółka Al Rayyan Productions.
0 4 0 0 0 10.06.2013Miastoszpeciciel wybrany – okrąglak z OlsztynaReklama z Olsztyna została pierwszym polskim Miastoszpecicielem. Konkurs na nośnik reklamowy najbardziej szpecący przestrzeń publiczną zorganizowało stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim.
0 1 0 0 0 10.06.2013Netizens Peppermint dzieli się na Netizens i PeppermintNetizens Peppermint przekształca się w Netizens Digital Innovation House – interaktywny dom produkcyjny oraz Peppermint – agencję reklamową. Będą to dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobą i uzupełniające się kompetencjami firmy.