Samsung z kampanią wprowadzającą na rynek soundbary
  • 0
  • 1
1.10.2013

Samsung z kampanią wprowadzającą na rynek soundbary

Samsung promuje bezprzewodowe soundbary. Jednym z elementów kampanii wprowadzającej urządzenia na rynek są standy umieszczone w dwunastu kinach Cinema City. Po wykryciu ruchu włączają one dialog lub muzykę z filmu, by przyciągnąć uwagę gości kin.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wus12

11 lat temu

soundbar

Piękny i ciekawy ekspozytor Samsunga. Bardzo ładny i przyciągający uwagę wygląd. Byłem już w kinie i miałem okazję go oglądać. Robi niesamowite wrażenie. Super dźwięk z zestawu bez żadnych zakłóceń i drgań. We wszystkich kinach powinni takie zamontować.

1 października 2013

30 września 2013