4 1 0 9.04.2014„Dzielmy się radością świąt” – zachęca Biedronka (wideo)Biedronka rozpoczęła kampanię promującą świąteczną ofertę. Hasło działań to „Dzielmy się radością świąt”.
0 2 0 9.04.2014IRCenter i Sentione prognozują, jaki będzie 2014 r. w Internecie (infografika)Internauci publikują najwięcej treści na forach internetowych (32,6%) oraz na Facebooku (31,9%). Najszybciej jednak rośnie popularność Twittera (o 18 p.p. względem lutego 2012 r.) – wynika z raportu „Polacy w Internecie”, przygotowanego przez IRCenter i Sentione.
0 3 0 9.04.2014H&M udostępnia w Warszawie ekologiczną instalację z drewna i trawyOd 7 do 29 kwietnia przy ul. Widok w Warszawie dostępna jest ekologiczna instalacja. Konstrukcja stworzona została z trawy, drewna i kwiatów. Przygotowano ją z okazji premiery kolekcji odzieży i dodatków Conscious i Conscious Exclusive w sklepach H&M.
2 1 0 8.04.2014„Różne zmysły. Te same emocje” – kampania promująca aplikację do audiodeskrypcji dla niewidomych (wideo)Fundacja Audiodeskrypcja rozpoczęła kampanię crowdfundingową, której celem jest zebranie funduszy na aplikację „Movie Guide Dog”. Udostępnia ona osobom niewidomym audiodeskrypcję w salach kinowych.
0 2 0 8.04.2014Ranking medialności klubów piłkarskich: Cracovia na czele (Press-Service Monitoring Mediów)Derby Krakowa spowodowały, że w lutym najbardziej medialnym klubem T-Mobile Ekstraklasy była Cracovia. Według raportu „Polska piłka” przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów w pierwszej trójce znalazły się jeszcze Legia Warszawa i Śląsk Wrocław.
3 1 0 8.04.2014Poruszające wyznania w kampanii marki Dermablend Professional (wideo)Dwie piękne kobiety stają przed kamerą, ścierają makijaż i ukazują widzom nie najlepszą kondycję swojej skóry. Walcząca z trądzikiem Cassandra Bankson i cierpiąca na bielactwo Cheri Lindsay promują w ten sposób kosmetyki korygujące L’Oreal Dermablend Professional.
0 1 0 8.04.2014IAB AdEx – wartość reklamy online w 2013 r. wzrosła o ponad 10 proc. (infografika)Wydatki na reklamę online w Polsce w 2013 r. wzrosły o 10,2 proc. względem roku wcześniejszego – wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC. Ich wartość przekroczyła tym samym 2,4 mld zł.
0 2 0 8.04.2014Polacy są otwarci na rynkowe nowości – Ipsos60% badanych Polaków chętnie sięga po nowe produkty pojawiające się na rynku i wypróbowuje je – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos. Co dziesiąty respondent przyznał, że woli polegać na rzeczach już sprawdzonych.
0 1 0 8.04.2014Green Light Public Relations – nowa agencja PRNa polskim rynku powstała nowa agencja PR – Green Light Public Relations. Specjalizuje się głównie w obsłudze firm z sektora marketingowego, technologicznego, interaktywnego, mediowego i finansowego.
0 3 0 8.04.2014Usain Bolt ponownie w kampanii reklamowej Visy EuropeVisa Europe, będąca oficjalnym partnerem i sponsorem FIFA, rozpoczęła kampanię reklamową. Jej bohaterem jest Usain Bolt – kilkukrotny mistrz olimpijski w lekkoatletyce.